Full version: OOOhh
mammafia
jag gick runt och vattnade på övervåningen och gissa om jag fick glad överraskning när jag hitade en liten liten knopp på min Hoya pentaheblia
rolleyes.gif , skäms lite att säga att jag har inte riktigt koll på vilka hoyor som har fått flytta på övervåningen unsure.gif , men vad gör man inte för dessa vackra blommor wub.gif jag skulle nog behöva X- antal hoyor till för det finns fortfarande fönster som inte har en enda hoya laugh.gif laugh.gif laugh.gif det går ju inte sleep.gif sleep.gif eller wink.gif
Linda_A
Vad kul! Det är när man slutar kolla dem som de dyker upp. wub.gif wub.gif

Bilder krävs självklart! wub.gif
mammafia
självklart kommer bilder sleep.gif så fort som de slagit ut
MariaÖrebro
Har svårt att låte bli att kolla varje dag om det kommit upp något, men det stämmer som du säger: om man inte kollar så ofta så händer det grejer!

Jag prioriterar också bort saker för att få plats med mina växter. Folk frågar om jag verkligen har plats för fler blommor, men mitt ständiga svar är "Självklart!"
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon