Full version: Lååånga minuter.
*Felix matte*
Slötittar lite i Trean...Titel: 45 minuter.

Övrigt: Svensk dokumentärserie från 2005–06. Att leva utan minne. Darren Egdell hade en universitetsexamen i ekonomi när han efter en kort tids sjukdom vaknade han upp utan minne. Han kom inte ihåg någonting och tvingades börja om sitt liv från början. Programledare: Renée Nyberg. Även 15/4.

Saken är den att programmet började kl 22.00 och pågår till kl 23.15 ohmy.gif
Borde det då inte hetat 75 minuter wink.gif

Eg inget att bry sin hjärna med.. men jag började iaf räkna. laugh.gif
Eva i Skåne
Dom har kanske räknat ifrån reklampauserna huh.gif

Mina söner tittar på programmet och kommer emellanåt och berättar tragiska detaljer sad.gif
*Felix matte*
Inte en chans att reklampauserna tar 30 minuter...
de har bara misslyckats med att namna programmet laugh.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Det är väl ungefär som serien 24, det är 24 avsnitt som ska avspegla realtid. Men efter man drar bort alla reklampauser så är varje avsnitt i själva verket runt 45min så det saknas 15min, jag gissar att det är toabesök och liknande man dragit, bort för ingen går på toa, de äter knappt under dessa 24 timmar.
*Felix matte*
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,10-04-2006, 22:55)
Det är väl ungefär som serien 24, det är 24 avsnitt som ska avspegla realtid. Men efter man drar bort alla reklampauser så är varje avsnitt i själva verket runt 45min så det saknas 15min, jag gissar att det är toabesök och liknande man dragit, bort för ingen går på toa, de äter knappt under dessa 24 timmar.

laugh.gif ja så kan det vara laugh.gif
Ewa L
Hur som haver var det intressant, men tragiskt! Handlade även om en kvinna som råkat ut för strängt taget samma sak. Hon har alltså även glömt sina barn. sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon