|
Har du försvunnit helt eller kikar du in och läser lite nu och då? Jag saknar dig. Ett litet livstecken vore trevligt!! Glad Påsk!! Fenja
Airamya
12-04-2006, 09:51
Jaaa! Amaira är djupt saknad. Om du läser detta min vän, stick fram din spetsiga haka (var den spetsig? eller mera rund?  ) ur Urtica-snåren och säg 'peekaboo' till oss som söker svar på livets mer förunderliga frågor. Varm kram och Glad Påsk från Maria
Lars-Olof Arvids
12-04-2006, 12:07
Amaira, jag saknar dig också! Kanske behöver du en paus, men det skulle vara roligt om du ville komma tillbaka igen! Olle
Även jag saknar dina finstämda rapporter från Mälaröarna - och alla tänkvärda inlägg du gjorde. Kom igen nu!
Japp. Saknad är du
Mycket saknad. Kanske kommer hon tillbaka.. Vi får hoppas! Jag vet att hon lever och har hälsan, men att hon inte är vid datorn så mycket överhuvudtaget just nu. Hon har inte definitivt lämnat odla, men det kan dröja innan vi hör av henne här igen.
Tack för ett litet underhandsbesked Cic, hälsa så gott om ni har kontakt! Mvh Fenja
Gossen Ruda
12-04-2006, 21:38
Jodå, hon är igång på sitt håll. Hon var lite "grinig" ett tag pga vissa saker som hade hänt personligen så hon skippade odla ett tag. Undrar om inte allt gnäll beträffande vita eller albinomöss påverkade också. Dessvärre upptäckte hon att klarade sig utan oss så hon fortsätter så. Vi får se. Hon är i alla fall inte ens inne och kollar.
Lars-Olof Arvids
13-04-2006, 08:05
Vi får verkligen hoppas att hon har det bra! Men hon avgör naturligtvis själv var hon vill vara - nu är det vår egen sak att hålla igång den här avdelningen med fina bilder och roliga berättelser om djur och natur! Olle
Jag har tydligen varit borta härifrån alltför länge - jag vet inte alls vad som ligger bakom Amairas beslut. Men jag vet däremot att en sommarsäsong utan Amairas dokumenterande kamera är en litet tristare säsong. Mulle
Amaira! Ser att du är inne nu! Ville bara lyfta upp denna tråd, så att du ser att du är saknad!
Hej Leia, och ni andra!  CITAT Hon var lite "grinig" ett tag ... Japp, "grinig" är ordet. Det börjar ge med sig, tror jag... Är inte så "aktiv" på internet över huvud taget längre (förutom ett musforum som jag huserar på). Så mycket annat som lockar. Är ju "periodare" här i livet... Kram till er alla
CITAT (amaira @ 25-04-2006, 08:48) Hej Leia, och ni andra!  CITAT Hon var lite "grinig" ett tag ... Japp, "grinig" är ordet. Det börjar ge med sig, tror jag... Är inte så "aktiv" på internet över huvud taget längre (förutom ett musforum som jag huserar på). Så mycket annat som lockar. Är ju "periodare" här i livet... Kram till er alla  Att våren är på intåg gör nog många odilater mindre aktiva på nätet skulle jag tro!
Ophelia
25-04-2006, 10:36
CITAT (amaira @ 25-04-2006, 08:48) Hej Leia, och ni andra!  CITAT Hon var lite "grinig" ett tag ... Japp, "grinig" är ordet. Det börjar ge med sig, tror jag... Är inte så "aktiv" på internet över huvud taget längre (förutom ett musforum som jag huserar på). Så mycket annat som lockar. Är ju "periodare" här i livet... Kram till er alla  Hej Du var saknad
Lars-Olof Arvids
25-04-2006, 10:42
Kul att se att du är här igen! Själv kommer jag snart att försvinna ett tag - på torsdag åker jag till pandornas berg i Kina! Olle
Gossen Ruda
27-04-2006, 16:51
Bara man inte glömmer en bokstav, Pandoras berg låter inte så kul.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|