Caprice
Någon här på Odla som är intresserad..?

TV4
Sollan
Mmmm...låter kul...! Man kanske kan berätta om alla misstag..?
Caprice
CITAT (Sollan @ 13-04-2006, 14:40)

Javisst!!

Allvarligt talat, det är väl sånt man skulle vilja höra om...?
Jag tycker det skulle vara kanon med en programledare som är lite som oss andra... som har stort intresse, som gjort misstag och förhoppningsvis lärt sig om dessa... wub.gif
*Felix matte*
Vore inte det lämpligt för Ingrid på västkusten eller Kerstin zon 5-6 eller...
finns säkert fler här som skulle platsa i den rollen. smile.gif
adrian
CITAT (Caprice @ 13-04-2006, 20:22)
CITAT (Sollan @ 13-04-2006, 14:40)

Javisst!!

Allvarligt talat, det är väl sånt man skulle vilja höra om...?
Jag tycker det skulle vara kanon med en programledare som är lite som oss andra... som har stort intresse, som gjort misstag och förhoppningsvis lärt sig om dessa... wub.gif

Hmm...
Tänk så mycket flugtrumpeter det skulle bli i alla trädgårdar... biggrin.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Fast det låter mera som de är ute efter en florist och inte en trädgårdsperson när man läser i texten. Troligtvis vill de mera ha det där pluttinuttiga, växterna är troligtvis sånt som små minikalanchoer planterade i äggskal till påsk el dyl.
Ophelia
Gör mig med största sannolikhet inte i TV smile.gif
Gloriana
Säkert ett roligt jobb men jag misstänker att TV4 söker någon som kan stå och säga något meningslöst i några minuter och se snygg och käck ut. Jag har inte varit speciellt imponerad av sakunskapen hos deras tidigare programledare med undantag för Bosse Rappne eller vad han nu heter. Roligast hade jag när några trädgårdsinredare (eller vad de nu var) gjorde om en grusplan för ett par år sen med svart och vit grus som stampades ner i någon plasthistoria. Jo, det skulle ligga i snygga mönster och jo, trädgårdsägaren hade småbarn. Undrar hur det såg ut efter ett tag.....Ngn som vet förresten?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon