Full version: Nu har den grott!
Ina
Jag fick ett frö från elefantfot av en kompis förra året. Nu har jag vågat mej på att så det... har väntat på vårljuset. När jag väl hade sått tog det inte så fasligt lång tid innan det grodde - ca 3 veckor. Nu finns det en fixeringsbild i mitt album. Den lilla grodden syns nästan inte, jorden har ungefär samma färg, men det är en grodd! biggrin.gif laugh.gif smile.gif wub.gif
Almdalen
Synd att man inte kan se dit mirakel, du får ta en ny bild när den blivit synlig.
unsure.gif wub.gif
Ingegerd
Berith
Den finns där ohmy.gif en liten rödbrungrön grodd. Man får krypa riktigt nära och titta nooooga! biggrin.gif

Grattis Ina, ska bli kul att se den igen när den kommit upp i storlek 42. wink.gif
Exotic
[COLOR=green]Hej Ina ,

Kul med din lille ,man kan se nått litet litet där rolleyes.gif smile.gif
Jag köpte 1 elefantfot för någon månadsen...och i förra veckan så kom det ett pyttelitet skott ur denna hårda barkbit...som jag tycker att det ser ut som.
Och nu är det nya skottet ca 8 cm laugh.gif biggrin.gif ohmy.gif

Ha det Exotic
Ina
Han växer och står i! Jag försökte ta en ny bild men batterierna i kameran var urladdade! sad.gif Det kommer en ny bild senare i afton. Då lär ni kunna beskåda mina Bowiea- groddar också! rolleyes.gif
Ina
Nu syns han!!! laugh.gif
Berith
Ja jösses! tongue.gif
Vad kallar du honom? Han kan ju inte bara heta 'den där' eller 'foten' eller nåt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon