Full version: Öppet arkiv
cic
Ni har väl inte missat Öppet arkiv på svt´s hemsida. Där kan man se allt ifrån 1:aprilskämtet med nylonstrumpan över tv´n för att få färgtv, gamla "Barnjournalenklipp, Olle Tandberg bli europamästare i tungvikt 1943, Jacob Dahlin intervjuar Boy George, Kungen och drottningen gifter sig... You name it! Frossa och njut över det rika arkiv som finns hos SVT!
*Felix matte*
Jag minns när vi var hos syrran två trappor upp när nylonstrumpeskämtet kom upp tongue.gif
Japp.. syrran klippte ett par och svågern sträckte ut dem över teverutan laugh.gif
men inte sjutton såg vi nåt i färg för det mad.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sicket lurendrejeri tongue.gif
AnitaO
CITAT (Felix matte @ 15-04-2006, 23:02)
Jag minns när vi var hos syrran två trappor upp när nylonstrumpeskämtet kom upp tongue.gif
Japp.. syrran klippte ett par och svågern sträckte ut dem över teverutan laugh.gif
men inte sjutton såg vi nåt i färg för det mad.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sicket lurendrejeri tongue.gif

Det gjorde min pappa också laugh.gif
Castea
CITAT (cic @ 15-04-2006, 21:56)
Jacob Dahlin intervjuar Boy George

wub.gif Jag minns den intervjun, och har tittat på den igen på SVT:s arkiv. Underbart - t o m studiofolket gapskrattar ju. laugh.gif wub.gif

Saknar Jacob Dahlin... sad.gif
*Felix matte*
Jag har suttit och sett nästan alla aprilskämt....skrattmusklerna
har fått morronmassage laugh.gif
AnitaO
Och Televinken är ju så söt wub.gif
Gillan
CITAT (AnitaGg @ 16-04-2006, 08:50)
Och Televinken är ju så söt wub.gif

Ja,aaa, nostalgi kallas det visst wub.gif tongue.gif
*Felix matte*
Här ska "nostalgeras" idag... fanns ju hur mycket som helst
att titta på i arkivet. biggrin.gif
Gillan
Det kanske är så man ska tillbringa denna dagen. sleep.gif
Det ser inte ut som om det blir nån " utedag " idag tongue.gif
Det ser ganska grått ut om jag får säga det sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon