Full version: Studentskylt
AnitaO
Någon som vet nån firma där man kan beställa studentskylt på nätet?
Skulle helst slippa åka in till stan.
Ophelia
Googlade på ordet "studentskylt" och fick upp en del träffar. Annars är det lätt att göra en själv.
*Felix matte*
HÄR kan du beställa till ett
bra pris.bra pris. smile.gif

HÄR en dyrare variant.
Hannele
CITAT (Ophelia @ 16-04-2006, 17:38)
Annars är det lätt att göra en själv.

Ja, det går ju printa ut A3 (297 x 420 mm), inte alls så dumt.
GRATTIS och NAMN på barnen printar man ut separat, hur fint som helst.
Jämförde på skolgården vår hemmagjorda skylt med beställda, minst lika fin. rolleyes.gif
Lite ballonger och serpentiner tillkommer.
Svartvitt åt sonen, dottern fick färgbild.
(Jag har fotograferat av gamla bilder, blir helt ok.)
gröngöling2
Ett annat tips är sajten TrycksaksTorget.se där man kan beställa en studentskylt och få den levererad med posten. Där kan man välja om man lägger in en digital bild eller om man skickar en pappersbild till dem för inskanning.
Felicia
Fina tips. Äldsta dottern tar ju studenten till våren så då måste man ju ordna detta.
Alba
Hos EXPERT kan man beställa studentskyltar......enl. reklam som kom i brevlådan.
pimpim
Min äldsta dotter tar också studenten i år. Så det blir en hel del att ordna, har inte så mycket erfarenhet av det då varken jag eller min man har tagit studenten. Men hade tänkt att göra vår studentskylt själv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon