Linda_A
Tacksam för råd. Ska köpa dem till min mormor och har ingen anning vart jag ska börja leta riktigt.

Tacksam för råd. smile.gif
Ophelia
Jag googlade och hittade snabbt "Batik" på Lilla Fiskaregatans sida, "Live Music" vet jag inte om den finns i Sverige men du kan ju höra efter på Lilla Fiskaregatan. Annars får du söka på nätet efter någon som kan ha den. kanske ska de dela på exemplaret/exemplaren och du kanske kan få köpa en bit.
Linda_A
CITAT (Ophelia @ 17-04-2006, 12:00)
Jag googlade och hittade snabbt "Batik" på Lilla Fiskaregatans sida, "Live Music" vet jag inte om den finns i Sverige men du kan ju höra efter på Lilla Fiskaregatan. Annars får du söka på nätet efter någon som kan ha den. kanske ska de dela på exemplaret/exemplaren och du kanske kan få köpa en bit.

Tackar så mycket! smile.gif Hittade dem i den nya tidningen som jag köpte häromdagen.
marskattan
Vad var det för tidning du köpte? *nyfiken*
Om du kan tänka dig att köpa iris utomlands så kan jag rekomendera www.iris-cayeux.com
Linda_A
CITAT (marskattan @ 17-04-2006, 13:43)
Vad var det för tidning du köpte? *nyfiken*
Om du kan tänka dig att köpa iris utomlands så kan jag rekomendera www.iris-cayeux.com

Klart att du får veta det. Tror att det är en ny tidning (?).
Trädgård och Blommor heter den. Var en massa bilder/tips på iris, lilja, pion och daglilja. Kul tyckte jag som inte kan så mycket om såna blommor. biggrin.gif

Tack så mycket, jag ska se vad jag kan hitta på den sidan som du skickade till mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon