Full version: Liten redskapsbod
Netten
I fjol så saluförde Rusta en liten redskapsbod med två dörrar (kan inte måtten men gissar på ca 80-100 cm bred och 170-180 cm hög och 40 djup) . Bakom den ena dörren fanns det hyllpan och i den andra så kunde man ställa högre redskap som krattor mm.

Jag gick och småsneglade på den och funderade på att köpa men slog aldrig till vilket var väldigt synd för den skulle vara perfekt i min pyttelilla trädgård. Har någon sett något liknande till försäljning i år?

Jag skulle iof kanske kunna snickra ihop något liknande så ett alternativ skulle vara utförliga ritningar med mått och materialbeskrivning men var får jag tag på det? blink.gif biggrin.gif
gammelnalle
kanske här?

lite mer tips: http://www.viivilla.se/marknadsoversikt.as...&articleid=2595

b
Inga från Närke
Kanske du har nytta av denna länken:

http://www.coventgarden.se/Trädgårdsbodar.htm
Betty
I det senaste numret av tidningen Gör Det Själv på sidan 45 (nr 6) finns ett litet skjul - liknande det som Rusta säljer, fast mycket snyggare. Det är bara på 0,5 kvm. Det finns en mycket tydlig byggbeskrivning med både text och bilder + en lista på allt du behöver för att bygga det. smile.gif
Netten
CITAT
I det senaste numret av tidningen Gör Det Själv på sidan 45 (nr 6) finns ett litet skjul - liknande det som Rusta säljer, fast mycket snyggare. Det är bara på 0,5 kvm. Det finns en mycket tydlig byggbeskrivning med både text och bilder + en lista på allt du behöver för att bygga det.  

Ja precis vad jag är ute efter! rolleyes.gif biggrin.gif

Här ska snickras skjul 0,5 kvm till sommaren !! blink.gif laugh.gif

Tack alla för att ni tagit er tid! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon