zwinto
Hej!!

Ni som är emot djurförsök gå in på den översta länken och skriv under!!!!

http://www.heathermillsmccartney.com/petition.php

Nedan följer en HEMSK länk... VARNING!! för hemska bilder. Har inte vart in och kikat på den för i mailet jag fick stod det så mycket hemskt om den och jag vill kunna sova i natt.

http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=fur_farm

Sänd gärna detta vidare.... Måste få ett SLUT!!!!!
Allis
Ja, det är för jä..... Vad är det för människor som kan flå ett djur levande?
Hålller med dig detta måste få ett stopp!!!!!
ansan
Usch det här var banne mig det VIDRIGASTE. Så jävla vidrigt att det

Om jag vetat det hade jag aldrig sett. Nu kommer jag inte att kunna gå in på det här formuet igen utan att tänka på det här. Att ha det här på näthinnan.

Hur ska man kunna sova i natt????

Jag orkar inte sånt här......
storm
Att det fins så primitiva varelser bland oss mäniskor;fy fan,jag orkade inte se hela filmen höll på att bryta i hop;vilket land va det.
ansan
Jag kan inte sluta tänka på det här. Det var en timme sedan jag såg filmens början. Sen orkade jag inte...

Vad ska man göra??? En namnlista känns futtigt. Hur mycket hjälper det?
zwinto
CITAT
Jag kan inte sluta tänka på det här. Det var en timme sedan jag såg filmens början. Sen orkade jag inte...

Vad ska man göra??? En namnlista känns futtigt. Hur mycket hjälper det?

Hjälper nog inte mycket... Men bättre ÄN INGENTING!!!

Fanns det mer man kunde göra så... Men vad??? wacko.gif sad.gif
Reserv
Jag ska va´ärlig och tala om att jag inte öppnade länken till det ni skriver om. det räcker med förra gången det varnades för en djurplågerifilm och nyfikenheten öppnade länken, magen vänds ut och in fortfarande.... blink.gif flera månader efteråt wacko.gif . Det kanske är samma film, då va´det nån sorts tvättbjörn dom flådde levande och i slutet på filmen ligger kadavret (som man tror) och lyfter på huvet blink.gif med dom vackraste bedjande ögonen man sett, man gråter när man tänker på det sad.gif har man sett en sån film så sitter den på näthinnan och man behöver inte plåga sig med att öppna liknande länkar sad.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 18-04-2006, 07:58)
Jag ska va´ärlig och tala om att jag inte öppnade länken till det ni skriver om. det räcker med förra gången det varnades för en djurplågerifilm och nyfikenheten öppnade länken, magen vänds ut och in fortfarande.... blink.gif flera månader efteråt wacko.gif . Det kanske är samma film, då va´det nån sorts tvättbjörn dom flådde levande och i slutet på filmen ligger kadavret (som man tror) och lyfter på huvet blink.gif med dom vackraste bedjande ögonen man sett, man gråter när man tänker på det sad.gif har man sett en sån film så sitter den på näthinnan och man behöver inte plåga sig med att öppna liknande länkar sad.gif

Jag öppnade den inte heller.... sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon