Full version: Plantorna från Odla
Kakaduan
Är det bara jag (och en bekant till mig) som inte fått sina plantor? Lade beställning direkt när erbjudandet kom men har fortfarande inte fått något.

Är lite orolig att de inte kommer alls eller att de kommer när vi åker på semester om två veckor!

Kakaduan
jazza
Jag väntar också!!! Så du är inte ensam... Jazza
stina
Jag har inte fått mina - men jag är glad ju längre det dröjer....
fruberglund
CITAT (stina @ 19-04-2006, 09:28)
Jag har inte fått mina - men jag är glad ju längre det dröjer....

Samma här...de kommer nog tids nog smile.gif Väntar på rosor från Rosenposten också och hoppas verkligen de inte kommer samtidigt!
Betty
De skickasut tidigast till dem som bor sydligast i landet och senare till dem högst upp i norr. Jag brukar få mina beställda perenner från Odla kring 12/5 men jag har inga problem med att vänta, vi har fortfarande ett par dm snö i trädgården... smile.gif
renate
Jag fick mina förra veckan,har jordslagit nävorna i växthuset,höstanemonen satt jag i kruka,även den i växthuset.
Ewa smålänska höglandet
Mina kom igår
fruberglund
CITAT (fruberglund @ 19-04-2006, 09:33)
Samma här...de kommer nog tids nog smile.gif Väntar på rosor från Rosenposten också och hoppas verkligen de inte kommer samtidigt!

Tji fick jag biggrin.gif Idag kom allt samtidigt så nu har jag slitit med att plantera rosor och kruka perennerna smile.gif
jazza
Jag fick också mina igår! Så nu står de inkrukade och klara!!!
Yin o Yang
Jag fick pelargonerna igår smile.gif , men några perenner har jag inte sett till än sad.gif . Fast å andra sidan gör det inget, för tjälen har knappt gått ur än tongue.gif
Hannele
CITAT (Kakaduan @ 19-04-2006, 10:06)
Är lite orolig att de inte kommer alls

Varför mejlar du inte Göran direkt och frågar?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon