Full version: Husmorstips
arnek
Är det ngn som vet en bra sajt för husmorstips dvs hur man skall göra rent silver, ta bort fläckar, kall eller varmmangla - ja ni förstår. En sajt där man evetuellt kan ställa frågor. Det borde ju finnas i dagens chattande samhälle tycker man........... /A
cic
Finns det alldeles säkert.. Jag vet bara inte var.. Men en sak vet jag, och det är att här på odla kan du fråga om vad som helst och alltid få svar av någon. Dessutom finns här en otrolig kunskap om allt. Och då menar jag allt.

Testa att sök på nåt särskilt, eller bara ställ frågan vettja! smile.gif
Biggan_
Ja, bara fråga på! En nyttig länk Hushållsträsket biggrin.gif
arnek
CITAT (Birgitta P @ 19-04-2006, 10:30)
Ja, bara fråga på! En nyttig länk Hushållsträsket  :D

[QUOTE]

vilken rolig sajt
labarradepan
vilekn kul sida.. biggrin.gif jag har mailat mina vänner ang den sidan. hihi
AnitaO
Jag kan bidra med Första hjälpen vid fläckar
Margaretha
CITAT (Birgitta P @ 19-04-2006, 11:30)
Ja, bara fråga på! En nyttig länk Hushållsträsket biggrin.gif

Den var kul! Har lagt den i Favoriter för vidare studier en annan dag! wub.gif

Tvättmedelsfirmor brukar ha små broschyrer att dela ut med råd angående fläckar, så det finns säkert på deras hemsidor också.
cic
Jag tycker det är så mysigt att läsa gamla trådar.. Tack för att du orkat leta upp dom Inga! smile.gif
ingrid fuxwall
Vilken underbar länk!

Tack!

ingrid
Inga från Närke
CITAT (cic @ 19-04-2006, 17:20)
Jag tycker det är så mysigt att läsa gamla trådar.. Tack för att du orkat leta upp dom Inga! smile.gif

Är hemma och sjuk och för att få tiden att gå så kom jag ihåg att vi hade sådana trådar från tidigare så det var bara att söka.
Bra om de kommer till användning igen. Lätt att de glöms bort när de blir gamla.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon