Full version: Mök
e_sedell
Jag gömde mina böcker i skolan och har morfologi och systematik prov i morron. Jag får väll lita på mina förkunskaper, men det känns lite olustigt att inte kunna plugga någonting. Inte för att det har varit speciellt mycket nytt som vi gått igenom på lektionerna men endå......
Betty
CITAT (e_sedell @ 07-05-2003, 15:56)
Jag får väll lita på mina förkunskaper, men det känns lite olustigt att inte kunna plugga någonting.

Man ska väl inte bara plugga kvällen innan ett prov??? tongue.gif
e_sedell
jooo då, jag orkar alldrig plugga i tid. Jag har mycket lätt för mig så jag behöver oftast bara läsa igenom en gång om jag är intresserad. Jag hade alla MVG utom svenskan som jag hade G i. Jag har lite svårt för språk. I 2an ska jag börja med engelskan, jag måste läsa både A och B. Det blir inte kul, då måste man plugga och det är jag alltid för lat för. Men jag har blivit mera intresserad för engelska sedan jag har börjat byta växter och snacka cykel med fålk som inte är från sverige.
Betty
CITAT (e_sedell @ 07-05-2003, 16:17)
jag orkar alldrig plugga

Aldrig stavas aldrig med två L och Alltid stavas alltid med två L!!! tongue.gif
(kunde inte hålla mej!!!) tongue.gif tongue.gif tongue.gif
e_sedell
hehe jag vet, men det går alltid för fort ´när jag skriver på datorn. Jag brukar inte vara så nogrann mad stavning och så, kanske brukar märkas?!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon