|
Stintan
20-04-2006, 00:07
Jag har berättat att jag är ny här och har skickat några få inlägg, men det händer att de enda svar jag får är mina egna. Jag ser att det sista svaret på några få inlägg är mina, sen är det stopp. Beror det på att jag är ny och inte etablerad, eller måste man tycka och vara på ett visst sätt. Jag har t o m bett om ursäkt för att jag inte uppmärksammade att det redan fanns en tråd för påskhälsningar. Inget svar. Det är inte så kul att, som ny, gå in för något med lust och glädje och sedan få känslan av att man inte finns.
kamelian
20-04-2006, 00:21
Hej! Tråkigt att du känner det så.
Inte behöver man be om ursäkt för att man startar en tråd som redan finns. Det gör nog alla ibland. Man ser ju inte alla trådar. Det beror nog inte på nåt särskilt att du inte får så många svar tror jag. Bara helt enkelt att ingen hade nåt att kommentera just då. Du är precis lika välkommen som alla andra
CITAT (Stintan @ 20-04-2006, 01:07) Jag har t o m bett om ursäkt för att jag inte uppmärksammade att det redan fanns en tråd för påskhälsningar. Såklart att du inte ska behöva be om ursäkt för nåt sånt! Den "första" påsktråden skapades ju en vecka före påsk så det var lätt att missa den.  Ser att du bor i Holland, hur ser våren ut där? Väntar man på vårtecken lika mycket där som vi gör här?
Stintan, jag har upplevt det som du också, men det gäller att inte ta åt sig!  Ibland är det nog så att det helt enkelt inte finns något någon vill tillägga. Jag tror inte att det är personligt iallafall, att man inte får svar för att det just är en själv som gjort inlägget. Vissa av mina trådar (vilka jag skapar väldans sällan) får massor med svar medan andra har på sin höjd fått ett eller två, eller inga alls. Som nu finns det en under husdjur om mina vovvar som kastat vinterpälsen, 40 läsare men inga kommentarer. Jag tycker det är en rolig historia iallafall och det finns väl inget att tillägga där, den innehåller ju inte direkt några frågor, bara en berättelse om hur det kan gå till när hundar badar ofrivilligt...  Men som sagt, fortsätt skriv för det!
Håller med de övriga här, klart du är lika välkommen som alla andra!  Om alla skrev i gamla trådar och ingen startade nya så skulle forumet dö. Det är bara slumpen som gjort att ingen haft fler kommentarer i de trådar du skrivit i och inte alls så att ingen vill "prata" med just dig. Kom igen nu, upp med hakan.
Bettson
20-04-2006, 07:26
Jag tror nog att det varit väldigt lugnt på Odla sedan påsken. Kanske beror det på något dataproblem för det är grymt segt ibland. Om man kommer in ens en gång. Det är inte bredbansuppkopplingen eftersom andra sidor är lika snabba som vanligt.
Då tror jag att många avstår från att skriva.
självmord
20-04-2006, 08:17
jag tror det beror på att hela forumet kryllar av avdankade folkpartister, men vad vad jag?
fruberglund
20-04-2006, 08:39
CITAT (Anne R @ 20-04-2006, 07:20) 40 läsare men inga kommentarer. Huvudsaken folk läser i alla fall  . Man kanske inte har nåt svar eller så har man bara tid att läsa just då och glömmer sen bort tråden osv.... Ta inte åt dig av det. Är det en viktig fråga så flytta upp den (skriv i den själv igen) eller fråga igen. Kan hända att experten på just din fråga inte är inne den dagen Välkommen till Odla önskar fru B
CITAT (självmord @ 20-04-2006, 09:17) jag tror det beror på att hela forumet kryllar av avdankade folkpartister, men vad vad jag? TROLL!!! Du är anmäld till forumadm.
självmord
20-04-2006, 09:14
CITAT (Betty @ 20-04-2006, 08:59) CITAT (självmord @ 20-04-2006, 09:17) jag tror det beror på att hela forumet kryllar av avdankade folkpartister, men vad vad jag? TROLL!!! Du är anmäld till forumadm.  jasså det är jag? det är min åsikt oavsett vad du kallar mig
Farbror Blå
20-04-2006, 09:23
Hej Stintan! Synd att du inte käner dej välkommen, men jag är säker på att det inte är någons avsikt att vara avfärdande iaf. Folk här är helt knäppa, knasiga och från vettet ( själv är jag från Dalarna) men snälla, omtänksamma och för det mesta pratsugna=)
Hoppas det går bättre för dej!
CITAT (självmord @ 20-04-2006, 10:14) CITAT (Betty @ 20-04-2006, 08:59) CITAT (självmord @ 20-04-2006, 09:17) jag tror det beror på att hela forumet kryllar av avdankade folkpartister, men vad vad jag? TROLL!!! Du är anmäld till forumadm.  jasså det är jag? det är min åsikt oavsett vad du kallar mig Hur kan det vara något annat med det nicket??
Airamya
20-04-2006, 09:39
CITAT (Stintan @ 20-04-2006, 01:07) Jag har berättat att jag är ny här och har skickat några få inlägg, men det händer att de enda svar jag får är mina egna. Jag ser att det sista svaret på några få inlägg är mina, sen är det stopp. Beror det på att jag är ny och inte etablerad, eller måste man tycka och vara på ett visst sätt. Jag har t o m bett om ursäkt för att jag inte uppmärksammade att det redan fanns en tråd för påskhälsningar. Inget svar. Det är inte så kul att, som ny, gå in för något med lust och glädje och sedan få känslan av att man inte finns. Välkommen hit till odla.
Airamya
20-04-2006, 09:47
Hej Stintan och varmt välkommen till Odla  Jag har själv inte varit speciellt aktiv (snarare fullkomligt borta) de senaste månaderna men kan inte låta bli att kika hit nu när våren kommer igen  Ta det inte personligt när du inte får svar på ett inlägg, man måste absolut inte vara etablerad här på nåt sätt. Skriv på du bara
håller med alla här det är bara en slump att det blir så. självklart är du lika välkommen som alla andra här... skriv på du bara och be inte om ursäkt...starta du trådar utan att leta bakåt i evigheter... det är trådarna som håller igång forumet... anne R jag har läst tråden, och som du säger...kommentarer behövs inte där...det är ett trevligt inlägg om hur ett hundliv är..
kristerh
20-04-2006, 10:22
Ber också att få önska välkommen undrar om det inte är ren otur att du inte fått svar på dina trådar de allra flesta får svar tycker jag. Själv läser jag de flesta inläggen men svarar bara om jag har något att komma med krister
Jag har inte så mycket att tillägga... det är nog mest ren slump att du inte fått så många svar. Det händer alla. Välkommen hit!
Jag upprepar det som många tidigare redan sagt.. Bara för man inte får svar betyder det kanske inget mer än att det inte finns nåt att tillägga. Välkommen hit måste jag ju säga också..
Hannele
20-04-2006, 13:17
CITAT (Stintan @ 20-04-2006, 00:07) Jag har t o m bett om ursäkt för att jag inte uppmärksammade att det redan fanns en tråd för påskhälsningar. Inget svar. Vad har du frågat? Läser du, vad andra har skrivit? Om man startar en ny hälsnings-tråd, som redan finns, finns det inte så mycket mer att svara på..
Hannele
20-04-2006, 13:19
CITAT (självmord @ 20-04-2006, 08:17) jag tror det beror på att hela forumet kryllar av avdankade folkpartister Vem röstar du på?
Stintan
20-04-2006, 14:53
Hej alla!
Tack för alla era svar, dom värmer ska ni veta och jag tror att det är så här, att man kanske är lite trevande och känslig i början innan man vet hur allt fungerar, för det verkar vara olika från forum till forum.
När jag tänker efter så har jag själv inte hunnit läsa så mycket här och därmed inte svarat så mycket heller. Kan tänka mig att i första hand går man in på de inlägg som verkar intressanta för en själv. Här finns ju en uppsjö av inlägg i alla riktningar och det måste vara en omöjlighet att vara inne på alla.
Tack ska ni ha, så hörs vi. Kram!
CITAT (Stintan @ 20-04-2006, 15:53) Tack ska ni ha, så hörs vi. Kram! det hoppas jag verkligen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|