Caprice
Ibland när jag ska till Odlasidan, så kommer jag till en helvit sida... och den håller inte på att ladda ned sidan eller så, utan det stannar där...

Det händer bara när jag ska till Odla, har inte problem annars...
Detta har börjat den senaste tiden...

Har bredband.

Vaffö blir det på dette vise...?

Händer det för fler än mej...?
Gåsis
Så har det gjort för mig med dom senaste dagarna. Dessutom går det jättesegt här men inte på andra sidor. Trodde först det var min dator men det kan det inte vara.

/Åsa
Inga från Närke
Fick också det idag med Nyhetsbrevet nr. 8 när jag skulle klicka på sidorna så blev de bara vita.
Får prova lite senare om det inte har rättat till sig får man väl fråga admin.
LadyG
Jag får också vit sidan men bara index-sidan.

Om jag går till andra sidor t ex Artikelarkiv kommer jag fram.
pejori
samma problem här smile.gif
smyger in via andra vägar hit smile.gif smile.gif
tror att det är servern som bråkar för dom...det blir bättre snart smile.gif
Blomstertanten
Inget nytt !
Verkar va så där ibland, sen går det bra en period för att helt plötsligt sega som attan.
Måste va nått med servern

unsure.gif Men Pejori , vilka andra vägar ? Berätta ! ohmy.gif
pejori
jag går till startsidan och väljer forum på högersidan istället för överst i balken smile.gif smile.gif
kommer också in via google när det bråkar här smile.gif smile.gif smile.gif

får ofta upp" the server is overloaded, try later" eller liknande smile.gif smile.gif
LadyG
CITAT (pejori @ 20-04-2006, 13:26)
smyger in via andra vägar hit smile.gif smile.gif

Vill vi verkligen in här kan de inte hålla oss ute med mindre än att de sliter ut strömsladden biggrin.gif
pejori
CITAT (LadyG @ 20-04-2006, 13:38)
CITAT (pejori @ 20-04-2006, 13:26)
smyger in via andra vägar hit smile.gif  :)

Vill vi verkligen in här kan de inte hålla oss ute med mindre än att de sliter ut strömsladden biggrin.gif

helt rätt laugh.gif laugh.gif laugh.gif
man är som en inbrottstjuv...kommer alltid in smile.gif smile.gif
Bettson
Ibland kommer jag inte in överhuvutaget.

Adressfältet, raderar adressen Odla.nu. NÄr jag skriver in den på nytt så kommer andra längre adresser upp till sidan i rull-listen tex odla.nu/index eller något annat. Väljer jag någon av dessa så kommer jag in igen.
kristerh
Tycker det är jätttttte seeeeegt att komma in på oooodla wink.gif
krister
Berith
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Äh det är mitt fel alltihop. När jag skrivit ett inlägg så måste alla kommentera det med PM hit och dit och tebax igen. Servern orkar inte med sånt vet ni!
snuffe
Kan de ha fått in något otäckt virus på sin server ?
Vi fick vår server hackad på jobbet och det var inte roligt.
Hoppas det inte är något allvarligt.
kristerh
CITAT (snuffe @ 20-04-2006, 14:43)

Det har ju hållit på en längre tid, tror inte att det är virus, snarare att det är Berith:s fel laugh.gif laugh.gif
krister
Blomstertanten
CITAT (kristerh @ 20-04-2006, 15:57)
CITAT (snuffe @ 20-04-2006, 14:43)

Det har ju hållit på en längre tid, tror inte att det är virus, snarare att det är Berith:s fel laugh.gif laugh.gif
krister

Så måste det vara !!! biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Att jag inte kom på det själv ! tongue.gif
Gossen Ruda
Sirap i systemet för mig också ibland. Eller ofta. Jag går alltid in direkt på forum via favorit-länk.
anilin
Men jag förstår inte varför det är så besvärligt på eftermiddagen.Och kommer man in efter många om och men går det jättetrögt att klicka mellan olika inlägg sad.gif
Reserv
Ibland blir man faktiskt glad att se att man inte är ensam om att inte komma in unsure.gif kan det inte strula på nätterna istället huh.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Nu gick det ju inte alls att komma in på en timma. Man blir ju lite lätt hysterikst

Elisabeth
pejori
just nu är det riktigt besvärligt...
får hoppas det fungerar i morgon.
stina
3 dagar i rad har det pajat för mej efter lunch. Nu idag också på kvällen. När det kom igång igen så degade det otroligt, men nu för ca 5 minuter sedan släppte degen! rolleyes.gif
Margaretha
Har inte heller kunnat komma in i kväll. Annars brukar det gå bra.
Snöflinga
Mellan kl. 18 och 19 försökte jag, "denna sidan kan ej visas" kom upp hela tiden så då gav jag upp mad.gif Men nu är det tydligen OK smile.gif
ninnisky
Har varit segt även med andra sidor till och från de senaste dagarna, inte ens banken ville veta av mig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon