|
Caprice
20-04-2006, 11:49
Ibland när jag ska till Odlasidan, så kommer jag till en helvit sida... och den håller inte på att ladda ned sidan eller så, utan det stannar där... Det händer bara när jag ska till Odla, har inte problem annars... Detta har börjat den senaste tiden... Har bredband. Vaffö blir det på dette vise...?  Händer det för fler än mej...?
Så har det gjort för mig med dom senaste dagarna. Dessutom går det jättesegt här men inte på andra sidor. Trodde först det var min dator men det kan det inte vara.
/Åsa
Inga från Närke
20-04-2006, 12:13
Fick också det idag med Nyhetsbrevet nr. 8 när jag skulle klicka på sidorna så blev de bara vita. Får prova lite senare om det inte har rättat till sig får man väl fråga admin.
Jag får också vit sidan men bara index-sidan. Om jag går till andra sidor t ex Artikelarkiv kommer jag fram.
samma problem här smyger in via andra vägar hit tror att det är servern som bråkar för dom...det blir bättre snart
Blomstertanten
20-04-2006, 12:30
Inget nytt ! Verkar va så där ibland, sen går det bra en period för att helt plötsligt sega som attan. Måste va nått med servern  Men Pejori , vilka andra vägar ? Berätta !
CITAT (pejori @ 20-04-2006, 13:26) samma problem här smyger in via andra vägar hit tror att det är servern som bråkar för dom...det blir bättre snart  Vill vi verkligen in här kan de inte hålla oss ute med mindre än att de sliter ut strömsladden
CITAT (LadyG @ 20-04-2006, 13:38) CITAT (pejori @ 20-04-2006, 13:26) samma problem här smyger in via andra vägar hit  :) tror att det är servern som bråkar för dom...det blir bättre snart  Vill vi verkligen in här kan de inte hålla oss ute med mindre än att de sliter ut strömsladden  helt rätt man är som en inbrottstjuv...kommer alltid in
Bettson
20-04-2006, 13:08
Ibland kommer jag inte in överhuvutaget.
Adressfältet, raderar adressen Odla.nu. NÄr jag skriver in den på nytt så kommer andra längre adresser upp till sidan i rull-listen tex odla.nu/index eller något annat. Väljer jag någon av dessa så kommer jag in igen.
kristerh
20-04-2006, 14:37
Tycker det är jätttttte seeeeegt att komma in på oooodla krister
Kan de ha fått in något otäckt virus på sin server ? Vi fick vår server hackad på jobbet och det var inte roligt. Hoppas det inte är något allvarligt.
kristerh
20-04-2006, 14:57
CITAT (snuffe @ 20-04-2006, 14:43) Kan de ha fått in något otäckt virus på sin server ? Vi fick vår server hackad på jobbet och det var inte roligt. Hoppas det inte är något allvarligt. Det har ju hållit på en längre tid, tror inte att det är virus, snarare att det är Berith:s fel krister
Blomstertanten
20-04-2006, 15:10
CITAT (kristerh @ 20-04-2006, 15:57) CITAT (snuffe @ 20-04-2006, 14:43) Kan de ha fått in något otäckt virus på sin server ? Vi fick vår server hackad på jobbet och det var inte roligt. Hoppas det inte är något allvarligt. Det har ju hållit på en längre tid, tror inte att det är virus, snarare att det är Berith:s fel krister Så måste det vara !!! Att jag inte kom på det själv !
Gossen Ruda
20-04-2006, 15:44
Sirap i systemet för mig också ibland. Eller ofta. Jag går alltid in direkt på forum via favorit-länk.
Men jag förstår inte varför det är så besvärligt på eftermiddagen.Och kommer man in efter många om och men går det jättetrögt att klicka mellan olika inlägg
Ibland blir man faktiskt glad att se att man inte är ensam om att inte komma in  kan det inte strula på nätterna istället
Elisabeth-Västkustkolonisten
20-04-2006, 19:39
Nu gick det ju inte alls att komma in på en timma. Man blir ju lite lätt hysterikst
Elisabeth
just nu är det riktigt besvärligt... får hoppas det fungerar i morgon.
3 dagar i rad har det pajat för mej efter lunch. Nu idag också på kvällen. När det kom igång igen så degade det otroligt, men nu för ca 5 minuter sedan släppte degen!
Margaretha
20-04-2006, 20:36
Har inte heller kunnat komma in i kväll. Annars brukar det gå bra.
Snöflinga
20-04-2006, 20:44
Mellan kl. 18 och 19 försökte jag, "denna sidan kan ej visas" kom upp hela tiden så då gav jag upp  Men nu är det tydligen OK
ninnisky
20-04-2006, 20:52
Har varit segt även med andra sidor till och från de senaste dagarna, inte ens banken ville veta av mig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|