Full version: Vintertid
ingmet
Upptäckte just att klockan på mitt inlägg bara stod på kl 20 - fastän den "riktiga" klockan faktiskt är över 21... Finns ingen automatisk omslagning mellan vinter- och sommartid?
pejori
det byter du själv i din kontrollpanel... smile.gif smile.gif
Citrusflickan
Aha, brukar inte sådant skötas automatiskt?
*Felix matte*
CITAT (Citrusflickan @ 20-04-2006, 22:43)
Aha, brukar inte sådant skötas automatiskt?

Gå in på din kontrollpanel...Välj Foruminställningar och där bockar du för
"Är det sommartid? "

Lycka till!
Citrusflickan
Jag har ändrat det nu, har inte ens tänkt på tiden innan jag såg det här inlägget. Jag är med i flera andra forum, varav ett som min sambo driver och jag vet att han fixar det centralt för alla istället för att alla ska fixa hos sig.
Rossi
CITAT (Citrusflickan @ 20-04-2006, 22:53)
Jag har ändrat det nu, har inte ens tänkt på tiden innan jag såg det här inlägget. Jag är med i flera andra forum, varav ett som min sambo driver och jag vet att han fixar det centralt för alla istället för att alla ska fixa hos sig.

Jag råkade just ut för samma sak och fick precis förklarat för mig att jag själv måste ändra det. I andra forum som jag skriver i sköts det centralt.

Om man nu inte kan sköta det centralt på Odla så kunde de ju i alla fall lagt ut en blänkare om det precis när sommartiden infördes.
Berith
Ingemar har fixat det andra år. Och jag tror att han har gjort det nu också så alla måste ändra tebax själva nu för att få rätt tid. huh.gif laugh.gif
faith
Vet någon om klockan ändras tillbaka till vintertid igen eller om man ska göra det själv?
Berith
CITAT (faith @ 29-10-2006, 10:47)
Vet någon om klockan ändras tillbaka till vintertid igen eller om man ska göra det själv?

Sånt sköter Ingemar om. smile.gif
vickeva
Fast det har han väl inte gjort va?
skrivet 16.47
Alba
Detta skriver jag 17.29 men det står 18.29
Digger
Jag får också fel tid med en timme fastän sommartid är avkryssat i mina inställningar! Jag har valt tidszon med Sthlm, Berlin osv.
askar
CITAT (Digger @ 01-11-2006, 22:19)
Jag får också fel tid med en timme fastän sommartid är avkryssat i mina inställningar! Jag har valt tidszon med Sthlm, Berlin osv.

Välj Londontid så visar klockan rätt.
Alexander-VG-zon3
jag tog londons tidzon så blev dte rätt
Alexander-VG-zon3
CITAT (askar @ 01-11-2006, 22:20)
CITAT (Digger @ 01-11-2006, 22:19)

Välj Londontid så visar klockan rätt.

du han före wub.gif sleep.gif sleep.gif
Biggan_
...fast klockan är bara 23:05 nu flaxss laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Birgitta P @ 01-11-2006, 23:07)
...fast klockan är bara 23:05 nu flaxss laugh.gif

min är 23.09 wink.gif
det ska dne väl va
Biggan_
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Birgitta P @ 01-11-2006, 23:11)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

nää sluta nu börjar jag med skratta plus att jag känner mig jätte dum .
säg nu
Biggan_
Nej, känn dej inte dum, det är bara jag som är trött! blink.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Birgitta P @ 01-11-2006, 23:35)
det är bara jag som är trött! blink.gif

bilda klubb
Biggan_
Ja, vi får gå över till godnatt-tråden! smile.gif
Alexander-VG-zon3
bra ideee
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon