Full version: Hundar
Ciczi
Jag undrar vad era hundar inte äter? Jag kan berätta att Edison inte äter jordgubbar och citrusfrukter.
Hur är det med era fyrbeningar?

Ciczi
cic
I dag märkte jag att Keno inte gillar bananer eller jordgubbar.
Whiskuchi
Joker äter inte sallad och citrusfrukter. Om han inte får stjäla dem, då äter han allt. Han är inte förtjust i skit heller (har ju sett hur en del hundar frossar i hästskit etc.)
Däremot åt han en död halvrutten råtta en gång. Blä!
pejori
sallad och citrus går bort här... wub.gif
Linda_A
Svamp alltid men rent bröd och ost funkar inte många gånger.

wink.gif Men är Ceasar i närheten så går det mesta ner bara för att. laugh.gif laugh.gif
ansan
Jag vet att den här tråden handlar om vad hundar INTE äter men när ni alla skriver citrusfrukter så måste jag säga att min lapphund (som inte finns sedan länge ) åt apelsiner och manariner med glädje.
Men som galnast blev hon när hon kände lukten av en "begagnad" Tenor eller någon annan halstablett. Då ville hon genast överta den.
Anki på Öland
Cirtusfrukter och rabarber vill ingen av mina ha.
Anki
Gåsis
Vår äter inte svamp, han dör hellre. Gurka och citrus kan inte heller passera. Och inte kubb, jag tror det är bittermandeln han inte vill åt. Däremot åt han ärter direkt ur landet förra sommaren så han nästan smällde av i tarmvred.
Men öronproppar och bettskenor går bra laugh.gif

/Åsa
lisselbo
Svamp är inte populärt men däremot isbergsallat och gurka bl a.
Ciczi
Vet flera hundar som inte gillar jordgubbar... vad kan det bero på? *det är ju så gott*

Ciczi
Anki på Öland
CITAT (Gåsis @ 20-04-2006, 23:58)
Men öronproppar och bettskenor går bra laugh.gif

/Åsa

Bettskenor och tandställningar är skitgott..... biggrin.gif biggrin.gif tyckte mina hundar också! Folktandvården var dock inte lika glada.......
Anki
yla
erik äter nästan allt,till min fasa ibland
fast gurka gillar han inte
Ramoth
Hm, jo här är nog problemet mest vad de äter, än vad de inte äter . . .
Här mockas kattlådor flitigt wacko.gif
Å se´n vill de komma å pussas ohmy.gif

har upptäckt att älsta tiken gillar flera sorters grönsaker.
krispig sallas, gurka, morötter .....
Så´nt som ger lite tuggmotstånd och/eller låter är smarrigt tongue.gif
Whiskuchi
CITAT (Ramoth @ 21-04-2006, 12:54)
Så´nt som ger lite tuggmotstånd och/eller låter är smarrigt tongue.gif

Rå potatis är en favorit hos farbror Joker. Och morötter. rolleyes.gif
yla
CITAT (Ramoth @ 21-04-2006, 12:54)
Hm, jo här är nog problemet mest vad de äter, än vad de inte äter . . .
Här mockas kattlådor flitigt wacko.gif
Å se´n vill de komma å pussas ohmy.gif

kattlådan har jag på toa o på toaadörren en hake som ger katterna möjlighet att komma in men inte erik som mer än gärna skulle hjälpa till me tömning av kattlådan uuääcck sad.gif wink.gif
zaaritha
Lättare att säja vad Tessi faktiskt äter................. wub.gif
lisselbo
CITAT (ciczi @ 21-04-2006, 11:04)
Vet flera hundar som inte gillar jordgubbar... vad kan det bero på? *det är ju så gott*

Ciczi

Förra året trasslade Kajsa in sig i bärnätet över jordgubbarna för att komma åt dom, hon var helt tokig i jordgubbar. Och persika var gott det också.
Får se i år om jordgubbar är lika populärt.
ikah
oliver är nog det enda min hund spottar ut smile.gif
yla
Erik kan man inte lura i isbergssallad som e såå gott fniss
inte ens insmetat i majonäs går de hahahaha laugh.gif
Trissa
Mina äter nog allt, utom grönkål, det var tydligen riktigt äckligt! Den förra bullterriern var tokig i apelsiner och mandariner, inte en chans man hade att få äta en sån ifred. smile.gif
pejori
CITAT (Trissa @ 01-05-2006, 01:19)
Mina äter nog allt, utom grönkål, det var tydligen riktigt äckligt! Den förra bullterriern var tokig i apelsiner och mandariner, inte en chans man hade att få äta en sån ifred. smile.gif

här är det bara citroner som ratas smile.gif smile.gif
--------------------------------------------------------------------------------
Erik kan man inte lura i isbergssallad som e såå gott fniss
inte ens insmetat i majonäs går de hahahaha smile.gif smile.gif

och isbergssallad ja...det vill dom inte ha heller... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon