Reserv
Fjolårets rekord på besökare samtidigt slogs nu i kväll, kan det bero på att trädgårdsprogrammen startat? wub.gif
Ciczi
Och ja va en av dem! laugh.gif

Ciczi
Lady Hamilton
laugh.gif Ja med!
*Felix matte*
Jag är också med i skaran biggrin.gif
håller på att beta igenom dagens trådar... jesses va mycke ni har
hunnit skriva ohmy.gif wub.gif
Margaretha
Kanske därför det var så svårt att komma in. Det blev trångt! biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (Margaretha @ 20-04-2006, 21:37)
Kanske därför det var så svårt att komma in. Det blev trångt! biggrin.gif

Jag hade inga problem att logga in på sidan smile.gif
Lady Hamilton
Men tidigare i kväll gick det inte alls! sad.gif
*Felix matte*
CITAT (Hamilton @ 20-04-2006, 21:56)
Men tidigare i kväll gick det inte alls! sad.gif

Jag har inte testat tidigare ikväll.
Förstår då att det varit som det brukar ibland... seeeegt:(
Tror att Odla.nu lígger på en "dålig" server
estet
CITAT (Reserv @ 20-04-2006, 20:23)
Fjolårets rekord på besökare samtidigt slogs nu i kväll, kan det bero på att trädgårdsprogrammen startat? wub.gif

Va fränt!

Men jag var inte här...har för mej att jag missade fjolårets rekord med nån/några timma/r också. laugh.gif
yenny
Jaha ja... ja det var ju typiskt att man skulle missa det med bara någon timma!
Fast det är klart... man måste ju jobba också så man har pengar till att betala internet räkningen så man kan vara här biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (yenny @ 20-04-2006, 22:48)
Fast det är klart... man måste ju jobba också så man har pengar till att betala internet räkningen så man kan vara här biggrin.gif

Apropå Interneträkning.. Igår ringde dotter till bredbandsbolaget och anmälde intresse för både bredband och IP-telefoni..
Hon fick (det får alla nya)... gratis anslutning till Internet och 2 månaders gratis surfing... Sedan fick hon också 6 månader gratis telefonabonnemangsavgift (99kr/mån) smile.gif
Alla hennes kompisar och familjen har bredbandstelefoni och till dem ringer man helt gratis. smile.gif
Biggan_
CITAT (yenny @ 20-04-2006, 22:48)

Jag missa också, kom precis från jobbet ohmy.gif
Irene_L
Jag missade rekordet med en halvtimma. Typist, men sonen hade datorn och mamma fick snällt vänta och då så klart missade jag detta. wink.gif
Men,men det kommer kanske fler tillfällen!! rolleyes.gif
mvh
Irene
Farbror Blå
[B]Men vart tog Gröna Rum vägen?
tröttnade hon, eller sparkades hon som alla andra på SVT ( tänkte på Harrysson, Wells å Berglund, som gjorde Såå ska det låta bra, inte som han den nye)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon