Parabol ingår i abonnemanget och gratis uppsättning. Du har väl sett reklamen?
Du är inte ensam jag har en sådan sambo när det gäller elektronik.
Vi har 4 TV visserligen lite äldre modeller så drömmen är en LCD-TV som tar lite mindre plats. De står i vardagsrum, kök, gillestugan o gästrummet.
Vi har 2 DVD+min inspelningsbara. En av dem är bärbar för att kunna visa foton i för mina föräldrar, så den tar vi med när vi reser och vill visa våra digitalbilder.
Vi har 2 datorer men det är av praktiska själ, jag vill ha mina inställningar och program och gubben sina, vi blev bara osams när vi hade en.
Vi har 2 stereo en i vardagsrummet och en i gillestugan eftersom det fungerar även som musikrum för min sambo. Han har även orgel och sin gitarr där och kan sitta och spela hur många decibel han vill. Den stereon är även kopplad till TV-n och till orgeln för ljudeffekternas skull.
Sedan har jag en liten radio i köket med CD-spelare.
Så nog har vi dubbelt och mer till, men lite har det med att vi inte är gifta heller då är det inga problem vem som äger vad om det skulle gå åt pipan

eller den dagen någon av oss inte finns mera eftersom vi har var sitt barn att dela det på.
En del kanske undrar varför vi har så mycket men vi är hemmamänniskor och det är vårt nöje med musik och TV + trädgården och huset. Vi är inte ute reser, dansar eller går på bio så vi tycker att det är OK att lägga pengar på detta sättet. Bio förresten det kostar ju skjortan nu för tiden och har man då parabol är det många filmer man kan spela in och kolla på vi dåligt väder är när det inte är något bra på TV.