Full version: Mitt växthusbygge!
virrevarv
Snart är det klart, nåja, det är isolerplasten oxå men det tar sig som pyromanen sa. Att vi inte kommit längre med att sätta plasten beror på antingen dåligt väder eller tidsbrist. Och i helgen blir det inte, ska med min käre sambo till Köpenhamn lördag till söndag. Hur som helst så är jag närmre drömmen nu än vad jag var för några veckor sedan!

Ha det gott!
Gurkan
Grattis ! Ser jättebra ut men jag förstår att du är otålig med att få det klart. Fast det måste vara nytt rekord vad det gäller att upfylla en dröm snabbt ... vill minnas att det inte var länge sen du börja fundera på allvar att köpa ett växthus.

Hur som helst, kul att det hela faller på plats nu, du kommer att få en jättetrevlig sommar där inne !!

Behöver du några tomatplantor får du gärna skicka ett PM !! biggrin.gif sleep.gif
Lady Hamilton
smile.gif Jag säger också Grattis! Hoppas att ni får det härligt i Köpenhamn och kommer hem med nya krafter. Du har ju inte så långt kvar till att din drömm är besannad smile.gif
virrevarv
*skrattar* Nej Gurkan, det var inte längesen jag började fundera på allvar att köpa ett växthus, här är det snabba bud! laugh.gif

Det ska bli såå roligt att få komma igång där inne, flytta ut alla Pelargonerna, min enda lilla Fucshia (fast jag antar att det blir fler av dom oxå så småningom! tongue.gif ), börja så perenner, ta ut alla mina andra små plantor och bara sitta på min vitmålad trästol och mjuka kudde med en pilsner i handen och bara titta när det växer.... wub.gif wub.gif

Tackar för erbjudandet om tomatplantor, man kanske skulle prova med en planta? Är det inte väldigt bökigt att odla tomater? blink.gif

Ha det gott!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon