Full version: ?
Annelie32
Jag har just fått mitt paket från Paul Shirley och då hade jag beställt en Hoya Imperialis GPS 00119 är det någon som vet hur blommorna blir på denna imperilalis och om det finns att läsa på någon sida om denna hoya ??

imponerande sticklingar är det han skickar.
mayababy
såg någonstans (kanske på hoyanoja?) att den ev. skulle vara samma sak som Hoya imperialis, var. Rauschii. den kan du googla efter å se bilder på!
Annelie32
jag har ju inte Rauschii sedan förut så ja den kan vara lik den då får som sagt googla lite då haha smile.gif
ikah
På tal om Paul Shirley... får man ingen orderbekräftelse eller så därifrån? Jag gjorde en beställning tidigare i veckan, men har inte hört något sedan. Tror ni nåt blivit fel, eller är det bara jag som är för otålig?
Annelie32
när du gjort din order klar med allt så kommer du till en sida som du kan skriva ut
sedan efter ungefär 3 veckor får du ett mail om hur du ska betala och vad summan är inkl frakt och allt.
Sedan kommer blommorna med posten smile.gif
Emma_
Jag läste i någon tråd här att frakten bara var ungefär 30 kronor, stämmer det verkligen?

Emma
pejori
var det inte imp. phillipines som var samma som rauchin,,
Gertie
CITAT (Emma_ @ 22-04-2006, 14:07)
Jag läste i någon tråd här att frakten bara var ungefär 30 kronor, stämmer det verkligen?

Emma

När jag beställde i höstas - 23 sticklingar - så blev portot 30 SEK. smile.gif
Nu i veckan fick jag min andra sändning därifrån - 11 sticklingar.
Sticklingarna var inte större, men var packade i en större kartong med massor av frigolitgrejor i. Nu blev portot 55 SEK. sad.gif
Man skall alltså beställa när det är varmare än nu, så blir det billigare. laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Emma_
CITAT (Gertie @ 22-04-2006, 19:13)
CITAT (Emma_ @ 22-04-2006, 14:07)

Emma

När jag beställde i höstas - 23 sticklingar - så blev portot 30 SEK. smile.gif
Nu i veckan fick jag min andra sändning därifrån - 11 sticklingar.
Sticklingarna var inte större, men var packade i en större kartong med massor av frigolitgrejor i. Nu blev portot 55 SEK. sad.gif
Man skall alltså beställa när det är varmare än nu, så blir det billigare. laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

Aha! Då får man hålla sig till i sommar. tongue.gif

Men det är billigt ändå visserligen. wub.gif

Tack för svaret!

Emma
Gertie
Första gången jag beställde därifrån, fick jag paketet efter
6 DAGAR.
Emma_
CITAT (Gertie @ 22-04-2006, 19:37)
Första gången jag beställde därifrån, fick jag paketet efter
6 DAGAR.

Det är ju riktigt snabbt... smile.gif

Nää.. nu får du sluta locka mig, jag har inte pengar till sånt här!!!

laugh.gif

Emma smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon