suddis
Oj så härligt det var idag! Planterade lite penséer i krukor och grejade i ett par rabatter. Men jag är i vecka 38 så det är pyssligt att komma ner till rabetterna.. biggrin.gif

Tror att min pion som jag trodde stendog i fjol är på väg upp igen! *weeh* En tjock röd liten grej som började komma up där jag planterade den iaf..

Jag tycker det ska bli så spännande att se vad som kommer, detta är vår andra sommar i huset och jag känner att mycket av vad som fanns har jag hunnit glömma.

Vi hade en stor kryptall som föll ner i sommras, tänkte plantera en ros där eventuellt.. Om/när huset ska dräneras om kan man väl bara flytta undan de växter man vill ha kvar till nån tillfällig jordplätt?

/suddis
Irene_L
Visst har det varit en härlig dag med underbart väder. Jag har också pysslat i trädgården. Det är andra våren för oss och det fanns inte så mycket lökar förra våren så jag satte en massa i höstas och dom börjat nu komma upp. Härligt wub.gif
Visst kan du flytta de växter du vill ha kvar.
mvh
Irene
Inga från Närke
Gubben har också varit ute och klippt ner perennerna och klippt gräsmattan eftersom jag är förkyld.
Men jag var ute en lite tur och plåtade lite förödelse:
Rosenkvitten efter besök av rådjuren

Gullregnet efter besök av rådjuren

men men det är sådant man får ta när man tycker de är så fina dessa djuren och man bor på landet men ändå centralt. smile.gif
Anki på Öland
Jag har fått en rabatt som är himla svår att grejja i......

Anki
suddis
CITAT (Anki på Öland @ 23-04-2006, 11:06)
Jag har fått en rabatt som är himla svår att grejja i......

Anki

Svårgrejjade månne men rackarns så tjusig!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon