pusillus
Jag beställde de första dagarna i April bl.a Pioner från Odla men har inte fått något, har ni andra fått leverans? Kan de tagit slut eller blev något fel när jag beställde?( Bor i Småland)

Ivrig/Pusillus
lyckero
Jag fick mina beställningar efter 1-2 veckor ungefär. Jag skulle nog maila och fråga om min beställning om jag var som du.
mvh Lyckero
Eva 33c
Jag gjorde min beställning 3 april och fick orderbekräftelse via mail. Ännu har inga växter dykt upp, jag bor i Falun zon 5. Jag gissar att man vill vara säker på temperaturerna innan man skickar. (Bor du lyckero i en bättre zon eller?) Hoppas de kommer den här eller nästa vecka i alla fall, det börjar bli dags nu tycker jag!
laugh.gif laugh.gif
lyckero
Jag bor i zon 1.
Kanske det var därför.
Lyckero
Eva 33c
Vilken lycka!
Idag kom paketet, har precis packat upp. tongue.gif
Så nu ska allt i krukor och ställas i växthuset. Jag fick mina pelargonsticklingar också i samma sändning. Allt såg jättefint ut.
kristerh
Fick mina i dag, ser jättefina ut, imorgon ska de ner i jorden.
krister
Kakaduan
Bor strax söder om Stockholm och har fortfarande inte fått något!

Kakaduan
ewa zon 3
Bor norr om Stockholm och har heller inte fått mina perenner. Får jag inget den här veckan ska jag ringa och fråga

/Ewa
kristerh
CITAT (Kakaduan @ 26-04-2006, 10:51)
Bor strax söder om Stockholm och har fortfarande inte fått något!

Kakaduan

Jag bor oxså strax söder om stockholm och fick mina igår,
se de måste komma till dig oxså närsomhelst wink.gif
krister
ewa zon 3
Jaa! så kom dom, mina perenner. Allt jag beställt var med, fina exemplar och bra packat. Imorgon blir det plantering smile.gif

/Ewa
Kakaduan
Igår hade de kommit! Det blev panikplantering (fel placerat och för tätt, tror jag) eftersom jag håller på med tusen andra saker innan jag ska på semester på lördag morgon. Tur ändå att de inte kom när jag är bortrest!

Kakaduan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon