Full version: Kål och krasse
linvik
Idag fick jag hem boken Kål och krasse av Lena Israelsson. Otroligt inspirerande! Massor av fina bilder på maffiga trädgårdsland. Är du inte det minsta intresserad av det innan så är det otroligt lätt att bli det. Nu har jag bara bläddrat igenom boken, men jag är helt säker på att den inte bara är vacker, den är full av vettig information också.

*tipsa tipsa*
AndreasBlomquist
Har också den boken och även om jag ännu inte läst mer än vissa stycken i den så är den bra och man får massor av idéer från den. Gillar framför allt att hon har gått igenom olika stilar på hur en köksträdgård kan se ut.
Svante, zon 1
Jag gillar verkligen Lena Israelssons böcker, så jag får nog skaffa den här också, nu när ni är så positiva...
ingrid fuxwall
Ok, då ringer jag biblioteket och hör om de har den.

ingrid
KURT
När jag hade läst baksidan och bläddrat lite i den var jag besviken. Men efter att ha läst den så får jag hålla med om att den var bra. Fast titeln var ju inte så bra vald, "Trädgårdens rum" hade varit ett bättre namn. Men det var ju redan upptaget.

Många bra tips på hur man organiserar trädgården, både i valet av växter och framförallt hur man ordnar växtplatser. Många bra bilder också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon