Full version: Hosta
Maria i Helsingborg
Och det finns så många! Så länge jag surfar nätet. Någon här som vet var man ska vända sig i Sverige om man vill ha lite att välja mellan?

Jag hittade ett underbart bildarkiv! wub.gif
Hannele
CITAT (Maria i Helsingborg @ 25-04-2006, 08:15)
Någon här som vet var man ska vända sig i Sverige om man vill ha lite att välja mellan?

Lite dyra är dom, tycker jag som hittar billigare på stormarknad...

http://home.swipnet.se/~w-26138/bohus/
Maria i Helsingborg
Ja, hej och hå vilka priser! ohmy.gif
Där köper man inte på sig 10 st. i en handvändning. Men tack för länken!

Stormarknader säger du.........men de har väl inte "specialarna" - de riktigt läckra?
fruberglund
Var ju med några olika på Odla nyss, jag köpte några med vit kant. Är så snyggt i en skuggrabatt!
Maria i Helsingborg
CITAT (fruberglund @ 25-04-2006, 10:25)
Var ju med några olika på Odla nyss, jag köpte några med vit kant. Är så snyggt i en skuggrabatt!

Det missade jag. Ja, det är ju det!

Och det finns så många fina........med vitt......

........creme.......

....och grönt......

.....som jag vill ha wub.gif
titti49zon6
Maria, det är inte för sent att beställa från Odla rolleyes.gif
Alla fyra sorterna finns kvar,pris 39:--49:-
Jag har beställt därifrån i fjol (även i år) och dom var fina
Elizabeth
Maria i Helsinborg, jag var nyss på Odlas perennerbjudande men kunde inte hitta de sorter du hade bilder på unsure.gif

Var har du hittat dessa?

Särskilt den sista, ilskgröna verkar häftig!
Maria i Helsingborg
CITAT (Elizabeth @ 26-04-2006, 15:00)
Maria i Helsinborg, jag var nyss på Odlas perennerbjudande men kunde inte hitta de sorter du hade bilder på unsure.gif

Var har du hittat dessa?

Särskilt den sista, ilskgröna verkar häftig!

Det är just det jag menar........dessa, de häftiga sorterna, vet jag inte var jag ska hitta huh.gif

Länken finns ovan, Elizabeth smile.gif
malin72
jag beställde några fina från hortogreen.com igår tyckte att dom hade ett bra utbud...
lite roligt att dom hade en hel sida om skuggväxter precis vad jag behövde rolleyes.gif rolleyes.gif
lyckero
Tidigare har jag köpt fina hostaplantor av Elena, som har en annons om dagliljor här under köp & sälj (21/4). Skriv till henne och fråga. Priserna för ett par år sedan var inte hutlösa.
Lyckero
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon