Full version: små fönster...
Leia
När jag är på en sida och klickar på en länk så kommer alltid den nya sidan upp i litet format, så jag måste klicka uppe i högra hörnet för att göra sidan helskärms stor. Så är det också om jag går in i album här på odla.
Tidigare blev det helskärm direkt, var har jag lyckats ändra på det? Hur gör jag för att ändra tillbaka?
*Felix matte*
Testa med att "dra ut" sidan så den är i helsidesstorlek och släck ner...
när du sedan tar ny igen så bör den visas stor. smile.gif
Leia
Ja, jösses så lätt det var då! ohmy.gif laugh.gif

Tack för hjälpen! wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Leia @ 25-04-2006, 09:56)
Ja, jösses så lätt det var då! ohmy.gif laugh.gif

Tack för hjälpen! wub.gif

Tog några år innan jag kom på... och jag hade inte ens vett att fråga någon om det gick att ändra på wacko.gif laugh.gif
Leia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
En undran, blir det så på alla nyöppnade fönster nu, eller måste jag hålla på och dra upp på alla ställen först? wacko.gif blink.gif
*Felix matte*
Vänta så testar jag.....

alla sidor kommer upp i helformat... men du måste se till
att du verkligen har dragit den så den täcker helt mot sidor och ovan & nederkant.

Jag lämnade den liiite mindre och då kom nästa i litet format
Leia
Jag testade lite också, med blandat resultat. Sonen brukar spela spel på bolibompas sida och då går det fortfarande int att öka sidans storlek. Varken genom att dra eller klicka uppe i högra hörnet! Ska kanske vara så där då?
*Felix matte*
Bolibompa... nu har jag sparkat boll där tongue.gif Herreguuud vad jag har skrattat laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Spelrutan på den sidan går inte att dra ut i större format.. fattade jag... om det var det du undrade.
Leia
Ja det var det jag undrade! smile.gif

Bra då kan jag sluta att slita mitt hår över det!
Tack för hjälpen. wub.gif
Leia
Nej men vad f*n....

Felet kvarstår!

Om jag kopplar ner mig från internet och sedan kopplar upp mig igen blir det lika igen... Hur spar jag att jag vill ha stort fönster?
grycken
Pröva detta:

Dra ut det fönster som öppnats i mindre storlek till full storlek. Växla över till det ursprungliga fönstret och stäng det via Arkiv - Stäng. Gör sedan samma med det fönster du drog ut till full storlek, alltså Arkiv - Stäng. Kan behöva upprepas för att Windows ska förstå vad du vill.

Det verkar fungera även efter att man har stängt Internet Explorer. Huruvida det sparas även när man startar om datorn har jag inte prövat.
Leia
Jo, det funkar nu!
Tack! wub.gif
yenny
hi hi... snacka om att vara insnöad i krukväxt världen...jag hoppades det skulle handla om tipps att få större fönster eller åtminstone tipps på hur man får bättre platts med sina krukväxter ( läs hoyor) biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (yenny @ 26-04-2006, 12:05)
hi hi... snacka om att vara insnöad i krukväxt världen...jag hoppades det skulle handla om tipps att få större fönster eller åtminstone tipps på hur man får bättre platts med sina krukväxter ( läs hoyor) biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon