Full version: Nån datakunnig...
Tesa
Håller på att bli galen...vet inte vad jag gör för fel...det skall ju vara så lätt påstås det..
Men när jag klickar på "ladda hem" så händer det ingenting...det är bara ett litet kryss i rutan..
HJÄLP!!
Pirum
Vet inte vad som är fel, men prova denna länk kanske :

http://fpdownload.macromedia.com/get/flash...lash_player.exe
Tesa
Jag kan iallafall hämta den varianten...men när jag försöker installera står det att den inte kan hitta min "Browser´s plugins directory"...
...och vad 17 betyder det?? Den vill att jag skall "click browse and locate plugins directory"...
Jaha.. wacko.gif har ingen aning om vad jag skall göra...vet bara att browser är webbläsaren och jag använder Internet explorer..
Gossen Ruda
Kan det vara så enkelt att du inte har någon plugin-mapp? Öppna utforskaren, öppna Program och sen Internet Explorer. I den mappen skall det finnas en mapp som heter plugins. Om den saknas så skapa en och prova sen.
Tesa
Jodå...det fanns en sån så jag installerade den där...men om det funkar vet jag inte...
Jag kan iallafall inte se nånting HÄR t.ex annat än en vit ruta med en liten ruta uppe i hörnet med några färgglada saker i... sad.gif
susan.e
Hej!
Jag hade samma problem som du och fick då rådet att ta bort popup-blockeringarna (bara tillfälligt). Det funkade!
Tesa
Det hjälper inte...om jag inte har popupblockerare som jag inte vet om.. wink.gif ...hade allt en klåfingrig kompis i datorn som skulle göra den säkrare...sen har inte mycket fungerat kan jag säga...och jag har INGEN lust att ha dit henne igen..
*Felix matte*
Testa med att gå in på Verktyg högst upp på sidan.
Där väljer du sedan Internet-alternativ och därefter Sekretess

Där ser du dina inställningar. I min ser det ut så här och jag kan se filmsnuttarna.

*Felix matte*
Om du på samma sida väljer fliken Avancerat så kan du kolla dina inställningar för Multimedia.
Vet inte om det har nån betydelse men så här ser det ut i min.

pejori
CITAT (Tesa @ 27-04-2006, 19:03)
Jag kan iallafall hämta den varianten...men när jag försöker installera står det att den inte kan hitta min "Browser´s plugins directory"...
...och vad 17 betyder det?? Den vill att jag skall "click browse and locate plugins directory"...
Jaha.. wacko.gif har ingen aning om vad jag skall göra...vet bara att browser är webbläsaren och jag använder Internet explorer..

stäng av brandväggen....under tiden
*Felix matte*
Jag har Norton Brandvägg och kunde hämta utan problem,
har aldrig behövt stänga av den.
pejori
CITAT (Felix matte @ 27-04-2006, 20:25)

har samma, men jag fick stänga den under tiden...det beror på vilka inställningar du har gjort på den... smile.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 27-04-2006, 19:27)
CITAT (Felix matte @ 27-04-2006, 20:25)

har samma, men jag fick stänga den under tiden...det beror på vilka inställningar du har gjort på den... smile.gif

OK tongue.gif

Förresten... varför sa den inte ifrån att jag redan hade
flash player.. den laddade ner utan kommentarer.
Annars brukar den säga till när jag t.ex skulle ladda ner Quick Time
.. jag hade den redan.
Tesa
Nääe...ingenting hjälper...jag får väl klara mig utan det där..
Tack ändå allihop för att ni försökt hjälpa.. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon