Full version: Ni som vet mycket
Inga från Närke
Har ni några tips vart man kan vända sig om man vill leta upp en person i Danmark som man bara vet namnet på och har en 20 år gammal adress till en av sönerna bara?
Caprice
Har du börjat med att spåna på Eniro i Danmark...?
RibesRubusVitis
Även vi ”vanliga människor” syns ju ofta på Google, ibland kopplade till arbetsplats eller föreningsliv. Har personen ett mycket vanligt namn, kan du begränsa sökandet till sidor på danska språket.
olgak
CITAT (RibesRubusVitis @ 03-05-2006, 15:12)
Även vi ”vanliga människor” syns ju ofta på Google, ibland kopplade till arbetsplats eller föreningsliv. Har personen ett mycket vanligt namn, kan du begränsa sökandet till sidor på danska språket.

Ja, jag googlade min väninnas mans förnamn (visste inte vad han hette i efternamn) tillsammans med ett gatunamn jag hade, för att få tag på hennes telefonnummer i Danmark biggrin.gif . Numret fanns på träff nummer 1 - en sida för ornitologer i Danmark. Pröva att googla alla namnen du har från den familjen, något kanske dyker upp!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon