Eca
Blir helt betagen av alla fräsiga signaturbilder. Var kan man hitta dessa? Göra själv verkar krångligt. Det måste väl finna på nätet, klara och färdiga eller?

smile.gif
Fialotta
Hej!
Du kan gå in på www.animfactory.com där finns det fina rörliga bilder att hämta. rolleyes.gif
Ska bli kul att se vad du hittade! ohmy.gif
Betty
Hej! Jag fick detta tips av Sylvia: Gör en Google-sökning! med sökordet Free animation smile.gif
Susanne i Linköping
Men visst är det liiite fusk att inte göra en själv?
Fialotta
Ursäkta en okunnig...men vadå...göra en själv...berätta jag är jättenyfiken...hur gör du Susanne...har du en hemlis???
Berätta ohmy.gif
Susanne i Linköping
Det är bara frågan om att ha de rätta verktygen. Själv använder jag Macromedia Flash (hoppas det inte uppfattas som reklam!), och exporterar som en animerad GIF-bild. Tyvärr är det ju inte alla förunnat att ha tillgång till sådana här "leksaker" (jag har det genom jobbet), så jag borde nog inte retas. Förlåt! sleep.gif
Sedan finns det förstås andra program man kan använda för att göra animerade GIF-ar. Sök på nätet efter "Animated GIF".
Fialotta
CITAT (Susanne i Linköping @ 11-11-2002, 11:04)
Det är bara frågan om att ha de rätta verktygen. Själv använder jag Macromedia Flash (hoppas det inte uppfattas som reklam!), och exporterar som en animerad GIF-bild. Tyvärr är det ju inte alla förunnat att ha tillgång till sådana här "leksaker" (jag har det genom jobbet), så jag borde nog inte retas. Förlåt! sleep.gif
Sedan finns det förstås andra program man kan använda för att göra animerade GIF-ar. Sök på nätet efter "Animated GIF".

Klart du får retas...bara skoj laugh.gif
nu fick jag ju reda på hur det går till blink.gif vet inte om jag blev klokare, men jag ska prova i alla fall....du hör jag är envis!
Tack och ha en bra dag wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon