Erika zon 4
Åh vad härligt väder det är här hos oss idag! Lite skillnad mot en vecka sen eller vad det var när jag skrev att det snöade här.. smile.gif Det är svårt att slita sig från växthuset nu och gå in och göra mat. Jag håller på att ställa upp min pallkragar också, har upptäckt att jag skulle behöver en tre till... rolleyes.gif
Det är såååå roligt med trädgårdsarbete, särskilt en sån här dag! wub.gif
Hoppas att ni andra har lika härligt väder! (Fast det verkar ju så eftersom det är ganska lugnt här idag.. smile.gif)
*Felix matte*
Inte lika härligt hos oss sad.gif
Fem plusgrader, mulet
då och då singlar det ner lite vitt skräp mad.gif
Inget uteväder alltså... men så småningom... kanske
wub.gif
Erika zon 4
Ojdå, ja, det är verkligen ett avlångt land vi bor i! Fast jag skulle inte ha sagt så mycket jag heller, för nu har det börjat småregna här också! Där fick man! smile.gif
Kajsa
Här skiner SOLEN
men det är kallt i vinden, det blev en snabbfika i trädgården.
Almdalen
Höör har visat sin fina sida i dag, vi satt ute och grillade till 20.00. Det var härligt efter en heldag i trädgården det har varit 17 grader och sol för det mesta. Odlingarna är fixade nu är det bara att hålla efter ogräset, avhärda och plantera ut sommarblommorna och fucsiorna. Nu hinner jag med att njuta.
wub.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ingegerd
Nutten
Malmötrakterna var minsann inte så tokiga heller! Strålande sol, folk som satt och grillade och gick omkring i shorts. Själv fastnade jag ute på balkongen bland alla mina växter. Kom på att det var vissa saker som behövde ordnas rolleyes.gif
Betty
I Luleå har det varit en solig och ganska varm dag, fast det är inte läge för shorts ännu! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon