Full version: Smärtforum
mrsgreen
Vad tråkigt det är när ett forum man varit på blir betalforum. sad.gif
Jag brukar läsa mycket och hämta kraft ifrån ett smärtforum men jag kan inte som ickebetalande medlem skriva.

Dessutom hade jag ju en tråd där som jag nu inte kan svara i.
Var ska man nu få hjälp och guidning ifrån.
Väldigt trist när det blir så.

Var öser ni ur er när ni mår dåligt eller hämtar kraft?? huh.gif
LadyG
Ofta hämtar jag kraft ifrån de väliga människorna här på odla. Peppning när det gäller träningen får jag härifrån och från ett annat forum, samt från mina träningskamrater.

Fast om saker går riktigt åt helvete, ursäkta franskan, så kryper jag ihop hos min make och bölar tills det är bra igen. Ungefär. Han är klippan och ljuset i mitt liv helt enkelt.
Kathy
CITAT (mrsgreen @ 05-05-2006, 12:44)
Vad tråkigt det är när ett forum man varit på blir betalforum. sad.gif
Jag brukar läsa mycket och hämta kraft ifrån ett smärtforum men jag kan inte som ickebetalande medlem skriva.

Dessutom hade jag ju en tråd där som jag nu inte kan svara i.
Var ska man nu få hjälp och guidning ifrån.
Väldigt trist när det blir så.

Var öser ni ur er när ni mår dåligt eller hämtar kraft?? huh.gif

Jag vet inte om det här forumet kan vara ett tips?
Nicolina
wink.gif Jag är medlem på smärtforumet o har varit det drygt ett år , jag förstår inte riktigt problemet 100 kr för ett år vad är det ? Vad får du för 100 kr i tex affären . Jag tycker det är väldigt billigt för allt arbete Dr Bragee' gör , dessutom finns möjlighet till att gå ett antal kurser gratis om man är betalande medlem ( fast då kostar ju medlemskapet den horribla summan av 100 kr ) rolleyes.gif . Det finns ju alltid det allmäna forumet öppet för alla helt gratis. Tråkigt att du inte tycker att det är värt den löjligt låga summa men som alltid är det en priorites fråga. Ta väl hand om dej .

Mvh
nicolina
KURT
Jag vet inget som smärtforum. Men endel andra patientforum på nätet har ju levt på sponsring via läkemedelsföretag. Det är väl ok att läkemedelsföretag sponsrar forum, men de har ju också gett bidrag till patientföreningar och det är ju mycket mera tveksamt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon