Full version: Balkongmys!
ifibi
Så här mysigt hade Pyret det idag på vår balkong. Visst ser hon ut att njuta?! wub.gif wub.gif wub.gif

suddis
Hej!
Kanske lite off-topic, men vad är det du har i den galvade/zink (???)bunken?

Men visst ser kissen ut att mysa!! biggrin.gif Jag gillar spec. bilden där hon ligger på rygg! smile.gif

/suddis
ifibi
I den avlånga zinkbunken har jag gurkplantor och den rundade är det rabarber i. De fick också komma ut och lufta sig lite idag... biggrin.gif
zaaritha
Go´misse! Perser? rolleyes.gif
suddis
CITAT (ifibi @ 06-05-2006, 19:24)
I den avlånga zinkbunken har jag gurkplantor och den rundade är det rabarber i. De fick också komma ut och lufta sig lite idag... biggrin.gif

Det var rabarern jag ville åt! Trodde väl att det var sådan! Mysigt att ha dem i en "kruka" sådär, jag vill ha rababer också men har inget klockrent ställe att sätta den på, men det där är ju en klockren temporär lösning!! Snyggt också ju! smile.gif
Ramoth
CITAT (zaaritha @ 06-05-2006, 19:44)
Go´misse! Perser? rolleyes.gif

Utan att känna katten personligen så kan jag ändå säga att det finns ingen annan ras med det mycket speciella utseendet som persern har.
Raskaraktären försvinner raskt om man skulle blanda med någon annan ras/huskatt. Alltså så borde detta med 99,9 % säkerhet vara en perser.

Men oavsett ras:
Visst ser pissen ut att gilla sig på balkongen wub.gif
ifibi
Det stämmer bra att hon är en Perser.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon