Egwynne
Hej!
När jag inte odlar är jag student. Nu skriver vi uppsats och behöver veta vad du tycker.
Enkäten finns på http://www.ytterbrink.nu/BVG/ och tar typ en kvart eller så att fylla i. Det är tio korta texter som skall bedömmas med flervalsalternativ och sedan lite frågor om personen som fyller i enkäten. Allt är anonymt. Vår uppsats, som är i beteendevetenskap, kommer läggas upp på sidan när den är klar.
Ju fler som svarar snabbt desto mer tid får jag över till att vara på balkongen biggrin.gif
Tack på förhand!
/Ester

ps. Om någon har åsikter om enkätens konstruktion eller innehåll får man gärna skicka ett e-postmeddelande. Jag är inte så bra på att bygga hemsidor och tar gärna emot tips. ds
Maria i Helsingborg
done smile.gif

Lycka till!
yenny
Det var snabbt fixat!
Björken
Intressant och fixat nu.
Gillan
Intressant var det förvisso, men lätt!?
Nu är det gjort i alla fall smile.gif
råse-marie
fixat smile.gif ska be gubben att fylla i oxå .
Snöflinga
Också avklarat ..... Är det FI som ligger bakom enkäten unsure.gif
LadyG
Klart, men det var inte några korta texter.
tongue.gif
yenny
jag tror min dator lurade mej när jag skulle göra det blink.gif
jag såg bara första sidan... när jag läst va ni andra skrivit här så misstänkte jag att det blivit någon miss... så jag skall nog göra om det:)
stina
Klart!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon