Caprice
Igår tränade vi blansering av skärmen... fick göra lite backglidningar... och sedan iväg för att göra ett tandemflyg... 450 meter över marken svävade vi.... vilken känsla det var!

Tack vare det perfekta vädret, det är vindstyrka samt riktning som styr, ville skolan få med så mkt som möjligt, vi höll på i lite över tolv timmar! Snacka om att man var mör när man kom hem... men det var det värt!

Nu ska jag iväg dit igen! biggrin.gif

pejori
CITAT (Caprice @ 07-05-2006, 11:11)
Igår tränade vi blansering av skärmen... fick göra lite backglidningar... och sedan iväg för att göra ett tandemflyg... 450 meter över marken svävade vi.... vilken känsla det var!

Tack vare det perfekta vädret, det är vindstyrka samt riktning som styr, ville skolan få med så mkt som möjligt, vi höll på i lite över tolv timmar! Snacka om att man var mör när man kom hem... men det var det värt!

Nu ska jag iväg dit igen! biggrin.gif

det skulle jag aldrig våga.... smile.gif smile.gif smile.gif
med min virriga skalle skulle jag glömma ta med skärmen upp wacko.gif wacko.gif
Ophelia
Det där är vad jag skulle kalla för.......HELBALLT!!!!!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon