Full version: Någon som vill ha?
netaave
Vi bygger nya trappor på altanen och jag måste gräva upp vårkragar, lila höstastrar och praktlysing i massor. Känns inget kul att bara "döda"
Vill gärna ha en riddarsporre eller rosa näva i "byte"
ingrid fuxwall
Var bor du?

ingrid
amaira
Praktlysing har jag. Höstaster har jag redan fått av dig wub.gif så det har jag också. smile.gif
Men vårkragen ... *suckar hänfört*
Men jag har inga riddarsporrar alls ... och inga rosa nävor - om du inte vill ha den lilla söta vilda stinknävan förstås rolleyes.gif
Jasså, nähä, du har den också... okej. Eller?
Joo, det förstås, det är ju ett ogräs ... (än så länge, många ogräs får ju upphöjd status mellan varven)

... unsure.gif

Vad kan jag erbjuda månne... Luktviol? Färgkulla? Jordgubbsplantor?
netaave
CITAT (amaira @ 10-05-2006, 09:34)
Praktlysing har jag. Höstaster har jag redan fått av dig wub.gif så det har jag också. smile.gif
Men vårkragen ... *suckar hänfört*
Men jag har inga riddarsporrar alls ... och inga rosa nävor - om du inte vill ha den lilla söta vilda stinknävan förstås rolleyes.gif
Jasså, nähä, du har den också... okej. Eller?
Joo, det förstås, det är ju ett ogräs ... (än så länge, många ogräs får ju upphöjd status mellan varven)

... unsure.gif

Vad kan jag erbjuda månne... Luktviol? Färgkulla? Jordgubbsplantor?

Ja du kan väl få ett gäng vårkragar ändå! Jag har ingen brist på dom precis.
netaave
CITAT (ingrid fuxwall @ 09-05-2006, 22:56)
Var bor du?

ingrid

Björklinge, men jobbar i Uppsala precis på genomfarten från Sthlm
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon