ullislerum
huh.gif hoho.. är jag ensam om att inte kunna sova..?
ullislerum
Nehej.. men då försöker väl jag oxå sova då.. sleep.gif
AndreasBlomquist
Jag är här hela natten om du vill!
ullislerum
jamen najs!!!
ullislerum
hohooo..
unsure.gif
ullislerum
nu ger jag upp. G´natt.
AndreasBlomquist
Lugn nu!
AndreasBlomquist
Jag är ju på jobbet o måste ibland gå bort lite från datorn, du vet för att hämta godis, dricka eller liknande wink.gif
Pirum
Det är för varmt och jävligt för att data. Är helt matt smile.gif Har nog nära 30C fortfarande i lägenheten. Illa att bo mot solen, väggarna värms upp, blir som att bo i växthus.

Kanske borde jag odla tomat inomhus.
uno
Kul att några är vakna. De flesta nätter vaknar ja efter ett par timmars sömn. Kollar lite favoriter, bläddrar mellan TV-program och kan somna om efter någon eller några timmar.
Gurkan
Färdig med dagens dos tomatomskolning ... nu är dom inte många kvar ... två brätten kvar bara och så tre brätten med chili och paprika men det får bli imorrn natt, eller nångång ...

Du har väl inte gått o somnat Ullis ?? rolleyes.gif

Nä, se nu är det natti-natti för min del ...
wolkenkrabber
Natt? Redan?

kvällen är ung....
AndreasBlomquist
CITAT (Gurkan @ 10-05-2006, 02:48)
Färdig med dagens dos tomatomskolning ... nu är dom inte många kvar ... två brätten kvar bara och så tre brätten med chili och paprika men det får bli imorrn natt, eller nångång ...

Du har väl inte gått o somnat Ullis ?? rolleyes.gif

Herregud människa! Hur mycket tomat- och chiliplantor har du egentligen?
ullislerum
...nu är jag vaken igen.. barn som ska till dagis och jag ska till jobbet...

längtar redan efter att komma hem.. sad.gif
Gurkan
CITAT (AndreasBlomquist @ 10-05-2006, 04:01)
CITAT (Gurkan @ 10-05-2006, 02:48)

Du har väl inte gått o somnat Ullis ??  :rolleyes:

Herregud människa! Hur mycket tomat- och chiliplantor har du egentligen?

Pallar inte räkna längre ... sleep.gif .... det är över 2000 iaf. som jag planterat om men jag säljer dem efter hand som dom växer till sig ...
ullislerum
wub.gif biggrin.gif
HURRA!!!
Nu är jag hemma igen och sitter på altanen med mitt trådlösa bredband! Teknik är bra!!
ullislerum
Kanske inte natt än men nästan.. nu är jag här igen..

Andreas vad jobbar du med igentligen? Själv är jag bara full av dagens intryck så jag inte kan sova.. wacko.gif
Farbror Blå
Ja e också vaken
sleep.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 11-05-2006, 00:14)
Ja e också vaken
sleep.gif

Vaffö blundar du då? wink.gif laugh.gif
Jag jobbar inatt så jag kommer givetvis att vara vaken hela natten. Det är så skönt att gå hem och lägga sig när alla kommer på morgonen och rusningen börjar. smile.gif
ullislerum
var jobbar du då?
Farbror Blå
Hon e sjuksyrra nånstans
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 11-05-2006, 00:36)
Hon e sjuksyrra nånstans

Just det! biggrin.gif På en medicinavdelning närmare bestämt. Inatt har det varit mycket krångel med telemetrierna hittills. Annars en ganska lugn natt. Så fullt på hela huset att vi måst lägga några på patienthotellet.
Gurkan
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-05-2006, 00:55)
.... Inatt har det varit mycket krångel med telemetrierna hittills. ...

Dra ur sladdarna ! unsure.gif Så du kan få sitta i fred vid datorn en stund !!

Färdigplanterat för idag ... har riggat upp lite lyse i växthuset så jag kunde vara där ute till midnatt. Lite ruggit nu men man kan ana lite sommarnatt om man anstränger sig.

Nu ska vi sova, jag o plantorna !
Magdis
CITAT (Gurkan @ 11-05-2006, 02:35)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-05-2006, 00:55)
.... Inatt har det varit mycket krångel med telemetrierna hittills. ...

Dra ur sladdarna ! unsure.gif Så du kan få sitta i fred vid datorn en stund !!

Moahaha! laugh.gif Nej då blir det ännu värre för monitorerna sitter uppe på IVA och de ringer till oss varenda gång en elektrod lossnat eller det är nån störning. Trasslet har varit just att de tappar kontakten hela tiden.

Men nu har det lugnat sig lite en stund. Sov gott både du och plantorna! smile.gif
LadyG
Ugh, ibland måste man nattsudda för att bli klar i tid.

Nu är hela förmiddagen sabbad imorgon sad.gif

Nåja, det skulle bli regn ändå så jag missar säkert ingenting. smile.gif
ullislerum
va.. REGN.. idag? Det har ju varit alldeles strålande väder hela dagen och jag har bättrat på solbrännan lite ytterligare!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon