Full version: Trädgårdsbilder?
Mallan
Alla som är så duktiga att fotografera era blommor har ni inte också en massa bilder på hela era trädgårdar. Jag älskar att titta vad andra har gjort och bli inspirerad av allt från rabatter till, möblemang och trädgårdsdesign. Letar ofta på nätet men hittar inte så mycket och det tar sån himla tid att gå igenom allas hemsidor.
Lite bilder på "dagens trädgård" kanske? Jag skulle bli jätte glad om ni delade med er. Själv är jag både med ny trist trädgård och dålig fotograf såjag har inte så mycket att bidra med just nu... sleep.gif
Bodenblomman
Du kan kika in på allas fotoalbum. Där har du massor av bilder på olika medlemmars trädgårdar.

rolleyes.gif

Susanne
Mallan
Ok, jag vet att det finns. Tänkte bara få vara lite lat och få några samlade så här på en gång. wink.gif
Finns det någon som har andra tips på bra sidor att bli inspirerad av än de fotoalbum som ligger här??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon