jazzgossen
Jag tycker att det skulle vara bra att visa hemort (och växtzon) tillsammans med användarnamn och den andra informationen (post count osv) vid varje foruminlägg. Nu måste man kolla på en användares profil för att se det (så att man inte gör samma sak som någon som bor i en helt annat växtzon).
karjo
Man kan ju lägga in vilken information man vill i en signatur! Så som jag har gjort tex. smile.gif

Gå in på din kontrollpanel (finns högst upp, under odla.nu märket) och klicka på redigera signatur. smile.gif
jazzgossen
Jo visst kan man det, men jag tycker ändå att det skulle vara bättre om forummakarna kunde lägga till det i användarinformationen, och kanske ta bort medlemsnummer i stället (det, och datumet då man blev medlem, känns inte så viktigt att ha med vid varje inlägg).

Bara min åsikt, förstås, men jag ville säga det i alla fall.
Floppy
Jag håller med dig 'jazzgossen'...det är mer intressant att veta vilken zon man tillhör och vilken ort man bor i...lättare att hjälpa och att göra rätt själv...

Visst kan man skriva det i sin signatur men alla gör ju inte det...och då måste man tala om det för alla nya också...
...himlans massa 'säga till' blir det då...

Jag är inte intresserad när någon vart medlem och vilket medlemsnummer den har... hoppas att det går att ordna... smile.gif ...det är bara min åsikt det me... tongue.gif
Betty
Jag tycker att det är bra som det är nu. Den som vill kan skriva in sin hemort i signaturen, alla kanske inte vill det... Många tycker att det räcker mad att tala om vilken växtzon man bor i, det tycker jag känns viktigare att veta än vilken hemort folk har smile.gif
vickeva
Så har jag aldrig tänkt. Men det är klart att jag ska lägga till växtzon i signaturen.. det borde alla göra!
Floppy
CITAT (Betty @ 12-05-2006, 22:12)
Jag tycker att det är bra som det är nu. Den som vill kan skriva in sin hemort i signaturen, alla kanske inte vill det... Många tycker att det räcker mad att tala om vilken växtzon man bor i, det tycker jag känns viktigare att veta än vilken hemort folk har smile.gif

Kan jag hålla med om... att man inte behöver skriva in sin hemort men det var bara om man vill...

Däremot växtzonen tycker jag är intressant... smile.gif
Whiskuchi
Sant, sant, bra att ha zonen i signaturen *ändrar*
pejori
och var är din växtzon jassgossen? smile.gif smile.gif
du kanske också ska skriva in din... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon