titti49zon6
Mässan börjar kl 10-16 Lördag och Söndag 27-28 maj
Lördag Kl 11 föreläsning med Kenneth Nilsson från AoT och Kerstin tror att den andra är kl 14
Margith hur många rosor ryms i din bil, Kerstin krukar för fullt och har superpriser och en del sorter som är svåra att få tag på här wub.gif
Har krukat och vårdar dina pellissticklingar ömt, tar med dom när vi träffas
Vilken tid skall vi åka och var träffas vi lämpligast rolleyes.gif
Margith
Att vi är i Burträsk före kl 10.00 på lördag är inga problem för mig smile.gif När vi isf ska åka ? det var väl du som skulle vara kartläsare ? säg du, jag har ingen aning laugh.gif
Men Kenneths föreläsning vill jag ju inte missa... inte heller Kerstins surpriser... laugh.gif
Hur många rosor som ryms beror ju på hur många vi är i bilen, men är det bara du och jag... ja då ryms det hur många som helst biggrin.gif
Var vi ska träffas? Inte vet jag, kör du egen bil?, vill du komma förbi mig i Boden eller är det bättre att jag plockar upp dig någonstans efter E4:an? Mig kvittar det, men jag hoppas innerligt att du inte förväntar dig att jag ska "gena" förbi Kalix på morgon-kvisten.. unsure.gif
titti49zon6
Nää, så stygg är jag inte att du ska behöva gena förbi biggrin.gif
Jag mejlar dig senare om hur vi löser detta
Tror att det tar ca 2,5-3 timmar att köra lagligt laugh.gif
kerstin z5-6
Rosorna står nu i mitt lilla växthus -tyvärr fick jag tillbringa dagen på akuten med lilla mamma som blev akut sjuk och inlagd -så jag tackar för det svala väder vi har och i morron ska jag kruka 150 st nånting ...de ser väldigt kraftiga o fina ut smile.gif

Jag önskar er alla hjärtligt välkommna till mässan !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon