netaave
Kan någon komma och låsa in mina italienska mandelskorpor, dom är livsfarliga. (Försöker jag förgäves intala mig) sad.gif
Biggan_
CITAT (netaave @ 15-05-2006, 15:11)
Kan någon komma och låsa in mina italienska mandelskorpor, dom är livsfarliga. (Försöker jag förgäves intala mig) sad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Bjud in grannar och vänner på skorpkalas så är du räddad! biggrin.gif wub.gif
yenny

mmm...det lät ju gott (jag är sötsugen) du kanske kan skicka dom till mej
unsure.gif biggrin.gif

Eller... du kanske har recept att dela med dej av?
netaave
CITAT (yenny @ 15-05-2006, 16:10)
Kan någon komma och låsa in mina italienska mandelskorpor, dom är livsfarliga. (Försöker jag förgäves intala mig)  :(

mmm...det lät ju gott (jag är sötsugen) du kanske kan skicka dom till mej
unsure.gif biggrin.gif

Eller... du kanske har recept att dela med dej av?

Köpt på Lidl faktiskt. Domär mycket godare än dom jag köper i en italiensk butik här i stan, och hälften så dyra.
Nog är dom söta alltid.
yenny
CITAT (netaave @ 15-05-2006, 16:15)
Köpt på Lidl faktiskt. Domär mycket godare än dom jag köper i en italiensk butik här i stan, och hälften så dyra.
Nog är dom söta alltid.

aha.. då vet man vart man skall vända sej då biggrin.gif
Maria i Helsingborg
fler än jag som är fast, ser jag rolleyes.gif
ninnisky
CITAT (Maria i Helsingborg @ 15-05-2006, 18:14)
fler än jag som är fast, ser jag  :rolleyes:

ha ha ha... har varit fast länge wub.gif wub.gif känner fortfarande smaken i munnen av den senaste biggrin.gif
yenny
Idaghar jag bakat egna mandelskorpor... man blir bra frestad ibland när man läser saker... så jag kunde inte låta bli biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Var gjorde jag av mitt recept? *funderar*
Jag har inte bakat dem själv, ännu...........kanske borde vi dela med oss erfarenheter - för att få dem fulländade? tongue.gif

......*går och letar*
yenny
CITAT (Maria i Helsingborg @ 16-05-2006, 19:48)
Var gjorde jag av mitt recept? *funderar*
Jag har inte bakat dem själv, ännu...........kanske borde vi dela med oss erfarenheter - för att få dem fulländade? tongue.gif

......*går och letar*

jag hittade ett recept i boken sju sorters kakor.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon