Full version: En fräckis?
Gossen Ruda
Hörde den idag, hoppas den inte är alltför känd.

En man hade problem med storleken på Organet. Inte att den var för liten utan för stor, en halvmeter lång faktiskt. Detta orsakade vissa bekymmer med kvinnokontakterna, dom som inte svimmade sprang sin väg.

Han gick till läkarna men där fanns ingen hjälp att få. Till sist tog han kontakt med en klok gubbe. Ingen hjälp där heller men han fick ett tips. I en viss damm fanns en förtrollad groda. Om han gick till dammen och frågade grodan om hon ville gifta sig med honom och grodan svarade nej skulle den krympa en dm. Fast om grodan svarade ja växte den en dm i stället.

Nåja, inget att förlora. Mannen gick till dammen, hittade grodan och frågade: Vill du gifta dig med mig? Nej, svarade grodan. När mannen kom hem mätte han och nu var den 40 cm! Det verkade lovande så mannen gick tillbaka nästa dag och frågade igen: Vill du gifta dig med mig? Grodan svarade återigen nej och när han kom hem var den bara 30 cm.

Helt nöjd var han dock inte för den var fortfarande lite för lång. Så för tredje gången gick han till grodan och frågade: Vill du gifta dig med mig?. Nu blev dock grodan arg och utbrast: Det var då ett jäkla tjat, nej, nej, nej!

Jaha, det blev väl till att försöka med en pincett och sockerbit efter det. laugh.gif
Floppy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif ...skitrolig.... måste genast mejla iväg den till en kompis som älskar fräckisar... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Lars-Olof Arvids
Här är en "fräckis" jag hittade på ett annat forum:

http://www.fugleognatur.dk/forum/show_mess...32346&ForumID=3

Olle
labarradepan
haha
Biggan_
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-05-2006, 08:12)
Här är en "fräckis" jag hittade på ett annat forum:

http://www.fugleognatur.dk/forum/show_mess...32346&ForumID=3

Olle

Man får kanske prova, det är ju sällan man ser göken! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon