skriver lite om mitt besvär och undrar om någon annan har haft det likadant som mig efter operation i magen
opererade ena njuren för 2 år sedan det var ett blodkärl som låg runt och strypte urinröret så det var nästan inget avflöde från ena njuren det var medfött sa doktorn det tog 42 år innan jag fick ont och märkte av detta
plågorna var djävulska
men nu sedan ett halvår så kan jag få kramper i samma sida som operationen nu kommer dom minst en gång per dygn igår blev jag helt slut efter det räcker att jag te.x vrider mig lite åt vänster så blir det så eller hostar som jag gjorde i går och det svider och bränner i ärret
och sedan fick jag urinvägs infektion tre dagar efter operationen och har ännu bakterierna kvar har ätit fyra olika mediciner men inget hjälper och doktorn förstod inte varför dom inte försvinner så det är ett evigt springande på toan och svidande
och på slutkontrollen av njuren på röntgen tog det 2 timmar och kontrasten hade då inte runnit igenom enligt personalen skall det ta ca 20 minuter så dom tyckte inte avflödet var som dom ville det skulle vara men doktorn tyckte allt var bra
så jag undrar om någon vet om det finns någon röntgen som kan kolla muskler i magen för det är mycket muskler som skall skäras av för att komma åt en njure
att allt är som det skall ja det var mycket gnäll kanske skulle vara i gnälltråden