amaira
Vill du ha en sådan här kyss i nacken...

Ser ju riktigt kärleksfullt ut. Eller? unsure.gif Åtta ögon har hon, spindelmadamen, ser ni? Sex och ett halvt av de åtta syns.

Sorten är den mycket vanliga blomkrabbspindeln, som inte spinner nät utan sitter på lur i blommorna, och väntar på att få fånga en insekt med sina långa kraftiga framben, och kyssa sitt byte godnatt...

På tal om det förresten, så vill jag passa på att önska er gonatt, för jag ska sova strax.
biggrin.gif wub.gif
Whiskuchi
Vilka fina bilder!! wub.gif
Men nej, kyssen slipper jag gärna biggrin.gif
amaira
CITAT (Whiskuchi @ 22-05-2006, 20:37)
Vilka fina bilder!! wub.gif
Men nej, kyssen slipper jag gärna biggrin.gif

Va!!?? Är du kinkig! ?? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Åhh herregud vilka bilder ohmy.gif Kul å se smile.gif
är ju bl.a bilderna här på Odla som tagit väck min spindelfobi wub.gif
Glenn
En kyss av den där?? Nä då pussar jag hellre på min egen spindel om jag hade förut biggrin.gif

http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.as...9737&gid=348833
amaira
CITAT (Glenn @ 22-05-2006, 23:01)
En kyss av den där?? Nä då pussar jag hellre på min egen spindel om jag hade förut  :D

http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.as...9737&gid=348833

Haha biggrin.gif wub.gif Den är ungefär lika stor, lika hårig, och lika söt som mina husdjur som jag har!! wub.gif wub.gif

Mina husdjur pussar jag på dagligen! Mjuka, lena, goa, näpna, och helt ljuuuuvliga wub.gif wub.gif wub.gif
Glenn
CITAT (amaira @ 23-05-2006, 08:49)
Haha biggrin.gif wub.gif Den är ungefär lika stor, lika hårig, och lika söt som mina husdjur som jag har!! wub.gif wub.gif

Åh va söt den var, jag vill också ha men mamma å pappa tycker att det räcker med zoot som jag redan har hemma (3 Chinhillor, 1 Katt, 6 Fåglar och ett antal fiskar) wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon