Full version: Bilder på dammar
Lena i Habo
Kan ni inte lägga in lite mer bilder på era dammar, kul som inspiration !

Jag har lagt in bilder på mitt dammbygge i mitt album idag !
TobbeGarden
Kolla in www.aquainterior.se och vattenliv.nu där har läsare /kunder satt in bilder http://www.vattenliv.nu/shop/
Maggan H
I fjol kom det in bilder på dammar, sök. smile.gif
Lena i Habo
Oj vad mycket bilder jag hittat nu ! tack för tipsen !

Har slitit hela dagen med dammen, har lagt in ett par nya bilder på hur långt jag har kommit.

biggrin.gif
råse-marie
oj vad fint det blev smile.gif

Jag vill oxå ha sad.gif wub.gif
noora
Vilken fin damm, Lena smile.gif

Jag blir så sugen på att anlägga en själv... Men det får bli något annat år - fem odlingslådor, ett kryddland och en blomrabatt + återställning av en massa gräsmatta är nog med projekt för ett år rolleyes.gif
Lena i Habo
Nu har vattnet faktiskt klarnat i dammen ! Ska snart köpa fiskar !

Har snart ingen gräsmatta kvar, bara en massa "projekt" !

Jag har lagt ut några nya bilder i mitt album idag !

Idag satt en liten sädesärla i vattenfallet och duschade, vad glad man blir när man ser något sådant. Grannen har redan erbjudit sig att ersätta uppfiskade fiskar av hennes katter (4 st) men jag sa att det är sånt man får räkna med och de kommer nog inte när vår hund är ute !

biggrin.gif
Hoffsan
Vi har också gjort en damm förra året(blev kanske inte den mest naturliga men jag gillar den, den ger ro på något sätt) Ska byta ut en del sten mot lite större bumlingar om vi hittar några....

Lena i Habo
Jättefint !

Det finns väl inget så naturligt som stenar !

Jättefin damm !
Babs
Hej
Detta är vår damm ska göra den djupare till våren för nu har vi yngel så jag vill inte störa

http://www.odla.nu/album/data/babs/tb_2183_p53302.jpg

Babs

[SIZE=14]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon