BjursBerit
Eftersom jag ska fara på Lördag så undrar jag vilka som kommer dit då ??
Margith
Jag och Titti49 kommer också på lördag.
Vi ses! smile.gif
Ullet
Jag.. ;-)
kerstin z5-6
Jag smile.gif
beräknad tid för forumistträff med plantbyte o fika är kl 16 lördag -eller något tidigare -kom förbi montern, så bestämmer vi -
Lunch med rosälskare 12, 30 om jag kan smita då biggrin.gif

har äntligen påsat , skolat märkt o krukat det mesta smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Tyvärr jag har annat för mig just den helgen och inte kan fara men, jag förväntar mig massor av foton så vi får se på hur roligt ni hade det rolleyes.gif Sen vill vi höra om era fynd, vilka ni har träffat, föreläsningar, med andra ord....Vill veta allt!! rolleyes.gif tongue.gif /Helen
Helen i Piteå Zon 5
HALLÅ!!!! Berit, titti49, Margith mfl...laugh.gif Nu vill jag veta allt.... även se lite trevliga bilder biggrin.gif laugh.gif tongue.gif /Helen
Margith
Jag är ledsen Helen, jag glömde kameran!!
Kom nu ihåg, jag har aldrig varit dit förut. Men rapport kan du få smile.gif
Ett underbart utbud av framförallt perenner.
Fullständigt sagolikt vänliga, trevliga människor, det blir nog det bestående minnet.
Och naturligtvis, 3 blomtok i en personbil, må så vara att det är en combi, men det var ingen bra idé.... buss eller långtradare hade passat bätttre biggrin.gif
Tack alla som var med och alla jag träffade, för en fantastisk dag wub.gif

Och ja, det ska mycket till för att jag inte ska återkomma nästa år wub.gif
kerstin z5-6
tack alla trevliga norrbotttningar Margit mfl som kom -Tyvärr hade jag inte riktigt den tid jag skulle velat ha med er, men det får vi ta igen på nån norrbottensträff i sommar smile.gif
Roligt att ni hade kul och välkommna åter från

en ganska trött K smile.gif smile.gif

Kvarglömda rosor står på¨tillväxt-snart krukade,- i mitt växthus
Vissa handlar ju mer än de orkar bära laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
titti49zon6
Tack Kerstin för in omtanke om mina rosor, men det var nog tuppen som fick mig att glömma dom wub.gif
Å andra sida ,nu får jag en anledning att besöka Berit om några veckor och hämta dom där biggrin.gif
Tack alla underbara forumister för en trevlig dag,vilket utbud av växter
Kan bara säga att min gubbe blev nog helt chockad när jag lastade över mina plantor från Margiths bil, han har inte yttrat ett enda ord om mina inköp laugh.gif
Drygt 60 perenner, 10 rosor varav 7 kvar hos Kerstin och 3 buskar samt en järntupp blev dagens skörd
Margith jag kommer nästa år,Berith får åka med Helen för det går då rakt inte att ha dom två med i samma bil även om dom är trevliga bägge två
biggrin.gif Isåfall får det bli lastbil eller hyra en buss
Stort tack till mitt trevliga ressällskap
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon