Full version: Hopfällbar pall
Wilmer
Hej!

Letar efter den dära sortens pall som man kan använda som knäskydd med armstöd som hjälp att ta sig upp, vänder man på den blir det en pall. Någon som använder en dylik och kan ge tips? Någon sort som är bra, prisvärd? Hittar inga i närheten där jag bor, men kanske går att beställa på nätet lika bra.

Men som sagt tips mottages..

Wilma
*Felix matte*
Karlsson Knä/ Sitt

Willab knä och sitt
Wilmer
tongue.gif

Dessa två hittade jag.. Prisskillnaden var stor, så jag undrar om du vet om det är samma sorten eller två olika typer. På bild ser de lika bra ut...

Tack! Wilma
*Felix matte*
CITAT (Wilmer @ 23-05-2006, 23:19)
tongue.gif

Dessa två hittade jag.. Prisskillnaden var stor, så jag undrar om du vet om det är samma sorten eller två olika typer. På bild ser de lika bra ut...

Tack! Wilma

Ingen aning eftersom jag inte testat dessa.. men Willabs ser ut att ha stoppning i "sitsen"... borde vara skönare att sätta sig poå och också ställa sig på knä. smile.gif
Wilmer
Hm, ja det ser jag ju nu när jag tittar ordentligt. Jag får konsultera mamma som ska ha den!
Den ska ju vara skön att använda.

Wilma
hellen99
Garden-Mate trädgårdspall för 199:- http://www.homeshop.se/butik/default.asp

Sök på trädgård och uteplats i deras lista till vänster!
fruberglund
Jag har den där billiga i plast som man kan köpa i stort sett varenda byggmarknad. Men den är inte hopfällbar.

Tycker den är skitbra fast för mig är den för smal emellan benen för att sitta på knä, använder den bara att sitta på. Släpar den med mig överallt i trädgården och sätter mig ner där jag behöver jobba.
titti49zon6
Jag har haft willabs i fem år och den är jättebra
använder den som pall och till att stå på i växthuset biggrin.gif
dessutom är den stabil
mulle
Jag använder Ikeas lilla hopfällbara och urbilliga träpall...
Mulle
Almdalen
Jag har varianten Karlssons sedan tre år tillbaka fungerar perfekt, men jag köpte den på Bilema priset mins jag inte men den var inte dyr under 200:-. Har i år köpt en dyna av skumplast att lägga på då jag har ont i knäna. unsure.gif
/Ingegerd
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon