Full version: Han eller hon-katt?
Kathy
Test.

Vad blir ditt resultat?
pejori
14/16 smile.gif smile.gif
yenny
12 av 16 här biggrin.gif
Kathy
13 av 16. biggrin.gif
Ingrid i Zon 2/3
13 av 16 ohmy.gif
Men jag brukar titta i andra änden, det är lättare då rolleyes.gif
Glenn
12 av 16 tongue.gif
Flamingon - växtgalning
12/16. måste erkänna att jag har ett liknande test på favoriter. men där ska man klura ut vilka som är kvinnor och vilka som är she-males.... unsure.gif (fick 14/16 på det testet)
ansan
14/ 16 tongue.gif
Ramoth
16/16 tongue.gif
Är jag något insnöad på katter eller .... tongue.gif
LadyG
13/16 trots att det var fel ände tongue.gif
stina
13/16
Maria i Helsingborg
5/16.......jag tänker för mycket ("aha, här försöker de luras med stora el. blå ögon, argt utseende eller färgtäckning) ibland ska man köra på magkänslan rolleyes.gif
Ramoth
CITAT (Maria i Helsingborg @ 24-05-2006, 10:59)
5/16.......jag tänker för mycket ("aha, här försöker de luras med stora el. blå ögon, argt utseende eller färgtäckning) ibland ska man köra på magkänslan rolleyes.gif

Japp ! Magkänsla är bra tongue.gif
Men de svarta var svåra tyckte jag! Särskilt den till vänster där ansiktet syntes så dåligt!
kristerh
Hmm wink.gif 7 av 16 och jag trodde jag var kattmänniska wink.gif laugh.gif
krister
karjo
Wow! Jag lyckades med 13/16! Det trodde jag aldrig! smile.gif
linlin
14/16
Tjoppa
12 av 16 rätt.
Allis
jag fick 13 av 16 wub.gif
catlady
Samma här Maria! Sitter också hela tiden och tror att de försöker lura en... blink.gif
Linda_A
13/16 och jag är inte ens kattmänniska. Svårast var den hel svarta katten.

Men alla bilder var inte direkt bra.
malin72
13/16 tongue.gif som många andra laugh.gif laugh.gif
Exotic
Hii 15 / 16 bra tycker jag rolleyes.gif
Whiskuchi
13/16

Retar mig lite på texten "BTW: the shape of the faces are different". Visst, på fertila hankatter syns det ofta hankattskinder, men på katter som kastreras i ung ålder utvecklas det väl aldrig några utpräglade hankattsdrag? Iofs, katterna på bilderna kanske inte är kastrerade..
Whiskuchi
CITAT (Flamingon - växtgalning @ 24-05-2006, 01:33)
12/16. måste erkänna att jag har ett liknande test på favoriter. men där ska man klura ut vilka som är kvinnor och vilka som är she-males.... unsure.gif (fick 14/16 på det testet)

Oooh, DET testet vill jag göra!! Kan du pm:a länken? biggrin.gif
Kathy
CITAT (Whiskuchi @ 30-05-2006, 22:12)
Oooh, DET testet vill jag göra!! Kan du pm:a länken?  :D

du har pm.
Ramoth
CITAT (Whiskuchi @ 30-05-2006, 21:10)
13/16

Retar mig lite på texten "BTW: the shape of the faces are different". Visst, på fertila hankatter syns det ofta hankattskinder, men på katter som kastreras i ung ålder utvecklas det väl aldrig några utpräglade hankattsdrag? Iofs, katterna på bilderna kanske inte är kastrerade..

Det går att ana även utifrån huvudformen ändå. Å så kombinerar man det med blick, hålling osv. Å så lägger du till din egen "magkänsla".
Grabbar är alltid grabbar tongue.gif
Honorna utstrålar ofta femininitet även som kastrater.

Själv föder jag upp en ras där det *skall* vara tydlig skillnad på könen oavsett om de är kastrater eller ej.
Tydligt feminina honor och grabbiga grabbar wub.gif

Här kan nog de flesta se vilket kön denna kisse har, trots att det bara är en liten unge.
rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon