Full version: Barnslig "moster"
Bergstedt
Vår flat har valpar som är 4,5 veckor gamla. Idag har de varit ute för första gången och vår västgötaspets höll på att få glädkefnatt! biggrin.gif

Hon har rusat runt valparna och hon var såååååå mlycklig över att de ÄNTLIGEN är tillräckligt stora för att leka med henne! smile.gif

Vem sa att man inte blev lycklig av djur????

cic
Åååååååå va dom e söta!!! wub.gif
malin72
åh jag ryser wub.gif wub.gif vill bara gulla med dom
ser dóm underbara tassarna "myser"
Bergstedt
Nu Cic hoppas jag att du ser att det är flattar! biggrin.gif

Hur gulliga som helst, alltid något i munnen och en viftande svans...
Dessutom helt obekymrade om att de eventuellt råkar stå i en vattenskål eller så.... tongue.gif

Fler bilder finns på hemsidan www.tagg.biz/Eva
cic
Klart jag ser att det är flattar.. Så himla fina..

Viftande svans och apport i munnen? Åh, då behöver du ju inte träna dom nåt! biggrin.gif
cic
Har för övrigt lämnat ut din hemsida till en kollega till min sambo. Vet ju inte om de hör av sig, eller om det är rätt läge för dom att bli med hund just nu. Jag känner dom inte heller. Kan inte gå i god på nåt sätt. (å andra sidan kan jag inte gå i god för dig heller.. laugh.gif ) Nåja, är dom intresserade och tar kontakt med dig så får ni helt enkelt lära känna varandra. smile.gif

Lycka till med att hitta hem till underverken! wub.gif

Lånade en bild från din hemsida.. Gående bord! laugh.gif

wub.gif
Bergstedt
TACK för att du rekommenderar mig! Jag ska göra mitt bästa för att leva upp till förväntningarna. tongue.gif Jag önskar verkligen att någon mer valpköpare dyker upp!

Jag kallar bilden ovan för "Picnic i det gröna" rolleyes.gif

Här kommer en odlainspirerad bild

www.tagg.biz/Eva
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon