AnitaO
Fick ju köra in min son till akuten i söndags.
Blindtarmen var problemet och han opererades på natten.
Hämtade hem honom i tisdags, och har inte alls mått bra sen han kom hem.
I morse hade han feber och mådde väldigt dåligt, så det bar iväg till akuten igen.

Verkar ha blivit en ansamling av var i buken, så som det nu verkar blir det en ny operation idag.

Suck ... det var väl kanske inte vad man hade "hoppats" på sad.gif sad.gif
Jobbigt för mig, så hur ska det inte kännas för honom då?

Så där ja, nu har jag gnällt färdigt rolleyes.gif
yenny
usch va jobbigt... förstår dej... man behöver få gnälla av sej lite ibland wub.gif

själv har jag också en pytondag sad.gif
Tänkte klippa gräsmattan och tvätta fönster idag, samt baka bullar.
De två första sket sej... för det regnar... och så hade vi glömt att köpa hem mjöl... blä!
Dessutom kommer killen o säger att han har bestämt med kompisar att vi skall åka tillsammans o storhandla idag... suck... inte vad jag hade tänkt mej.
Bettson
Det finns väl inget som kan få en förälder så down som att ungarna inte mår bra.

Ska hålla alla fingrar och tår för snar bättring wub.gif
Magdis
Åhnej vad jobbigt! Det blev precis likadant för min syrra, bara det att läkarna inte ville ta henne på allvar förrän det hade gått för långt. Hon fick gå hemma med feber och ont i magen i flera veckor innan hon via en bekant på gyn lyckades ta sig in den vägen och få ett ultraljud. Det visade sig då att hon hade en varböld i magen. De fick operera bort ett par meter tunntarm.

Tur i oturen att din son verkar få hjälp direkt, då ska det ju inte behöva gå så långt. Det kommer att gå bra ska du se (och han har ju inga framtida fertilitetsbekymmer att vänta heller som kvinnor ofta får efter bukoperationer) *försöker trösta*
LadyG
Stackar, så jobbigt. Jag förstår dig, hur hjälplös du känner dig. Man vill hjälpa och underlätta genast, eller hur? Frustrationen är det värsta, imho, som har en sjuk make hemma (lunginflammation). Att inte kunna underlätta, ta bort det jobbiga.

Håller tummarna för att det går bra med den nya operationen och att han blir frisk snart.
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-05-2006, 13:34)
Det blev precis likadant för min syrra, bara det att läkarna inte ville ta henne på allvar förrän det hade gått för långt. Hon fick gå hemma med feber och ont i magen i flera veckor

Fy fasen vad arg man blir när man hör sånt! mad.gif mad.gif
netaave
Stackars stackars er! wub.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon