Monarda
Själv fick jag en batteridriven grässax. Väntar bara på att det ska sluta regna så jag får gå ut och prova. smile.gif
Ullet
MIna män gav mig grävhjälp i nya rabatter, de har åkt ut och hämtat sten ifrån skogen, jag har fått hela helgen för min mässa o mina blommor, det känns bra. Maken tycker väl att det hade varit kul att få köpa ngt åt mig, men jag tycker det här är mer värt. En hel helg för mig själv i princip, bara m blommor? KAn det bli bättre? *ler med hela kroppen*
Monarda
Det tycker jag låter underbart! En riktigt fin present. wub.gif
ÅsaGåsaKlinga
Ja, jag fick en jättefin vattenkanna i emalj! Men det bästa var nog att maken tog med sig barnen under dagen och jag bara fick pyssla och bära och gräva och plantera och bara njuta i trädgården!

Sedan njöt vi morsdagsmiddag tillsammans.

rolleyes.gif
carren
Nej, men jag fick sovmorgon vilket är hårdvaluta med tre söner på 10 månader, 2,5 och 4,5 år!
lilla mamma
Ett persikoträd och en dvärgsalix uppstammad
visbylinda
Jag fick en Salix caprea Kilmarnock (hängsälg) i morsdagspresent. Det är ett av de vackraste träd jag vet så jag är alldeles överlycklig!

Jag lyfte bort en cementplatta i stenläggningen och planterade den där, då kom den verkligen i fokus.

Tänk att ett litet träd kan få hjärtat att klappa så!
wub.gif
ullislerum
och jag fick fina wub.gif blommiga trädgårdsträskor fast i gummi wub.gif
malin72
hihi jag fick ett jätte sött trädgårds troll som ligger och vilar på en flugsvamp inget att jobba med men den var till trädgården ialla fall wub.gif jätte söt ligger och vilar i skuggan under den ena syrenen tongue.gif tongue.gif
mari_tres
Gav min mor en roooosa klematis. Den hon fick i fjol dödade hon nämligen raskt... tongue.gif Hon blev så glad så =)

Men är hon som mig så blev hon mer glad för att någon bryr sig tillräckligt mycket om henne för att komma ihåg/lista ut vad hon verkligen vill ha!! Värsta som finns är när man får någonting man inte vill ha, av någon man tror känner en...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon